כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נאום מפייס

ההתחייבות של שר השיכון הגוראי: נדאג ללומדי התורה ולחיילים

במשרד הבינוי והשיכון נערך הבוקר טקס חילופים בין השר היוצא זאב אלקין לשר הנכנס יצחק גולדקנופף | בטקס הסביר גולדקנופף את האמירה שלו מהעבר שעוררה סערה, על כך שכביכול אין משבר דיור בישראל. בנוסף, פירט את התוכניות שלו לפתרון מצוקת הדיור והמטרות בהן יתמקד

ההתחייבות של שר השיכון הגוראי: נדאג ללומדי התורה ולחיילים
אלקין וגולדקנופף הבוקר צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

במטרה לתקן אמירות שלו לאורך חודשי הקמפיין והמו״מ, נשא הבוקר (ראשון) שר הבינוי והשיכון הנכנס יצחק גולדנקופף נאום מפייס בטרם החלפת השרים במשרד, תוך שהוא מתחייב לדאוג גם לחיילים המשוחררים וגם ללומדי התורה כדי שיוכלו לרכוש דירה.

ההתיחסות של גולדנקופף באה לאור התבטאות ערב הבחירות כיביכול לומדי התורה חשובים יותר מחילי צה״ל, "יותר קשה ללמוד תורה מאשר להיות לוחם בחזית", אמר יו״ר יהדות התורה בראיון בערב הבחירות ל'חדשות ערוץ 13'.

בנאומו היום תיקן השר גולדקנופף את דבריו ואמר: "יש לנו חובה מיוחדת לחיילים משוחררים. בלתי מתקבל על הדעת שאלו המקדישים את מיטב שנותיהם למען בטחונם של אזרחי ישראל, יעמדו כעניים בפתח בבואם להקים בית, ויזדקקו לנדבות בשביל לכסות את דמי השכירות".

"יש לנו חובה לעמלי התורה - האברכים המסתפקים במועט ומבקשים קורת גג. יש לנו חובה לכל הזוגות הצעירים מכל המגזרים – ללא הבדל דת, גזע או השקפה. לא נהיה סקטוריאליים ולא מגזריים. בעיית הדיור משותפת לכולם ונפעל בעז''ה לסייע לכולם", הוסיף גולדנקופף. 

בדבריו ביקש להסביר עוד אמירה שעוררה סערה, אחרי שלפני כשבועיים התבטא כי הוא לא מכיר משבר דיור, היום הסביר השר את דבריו, "התייחסתי לעובדה שאני מגיע לתפקיד נטול דעות קדומות, אמרתי ש"אינני מכיר את משבר הדיור". כמובן שהכוונה לא היתה ש"אין משבר", אלא שאני חדש בתפקיד ולכן אינני מכיר מספיק את הגורמים למשבר הדיור".

משרד השיכון חילופי שרים יצחק גולדקנופף חיילים מצוקת דיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד