כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אבל בקהילה

ר' שמעון שאירח את ה'משולחים' הלך לעולמו

אבל וצער גדול ירד על מונטריאול החרדית עם היוודע דבר פטירתו של הרה"ח ר' משה שמעון בינעט זצ"ל מחשובי חסידי בעלזא שכונה בפי כל 'שמעון הצדיק' שביתו היה בית אכסניא לאלפי משולחים מהארץ והעולם שהגיעו לקנדה. חלה במחלה הקשה ונפטר בגיל 69. היום הוא יובא למנוחות 

ר' שמעון שאירח את ה'משולחים' הלך לעולמו
הרה"ח ר' משה שמעון בינעט ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: ממונטריאול שבקנדה הגיעה במוצאי שבת הבשורה על פטירתו של הרה"ח ר' משה שמעון בינעט זצ"ל מחשובי חסידי בעלזא, ובעל צדקה ומכניס אורחים גדול שסבל מהמחלה הנוראה ל"ע ונפטר בגיל 69. 

המנוח ז"ל הוא בנו של הנגיד ר' יחיאל בינעט ז"ל שהיה מבוני קהילת בעלזא במונטריאול שנפטר בחודש טבת בשנת תשמ"ח.

ר' משה שמעון ז"ל שכונה בפי כל כ'שמעון הצדיק', היה בעל צדקה ומכניס אורחים בסדר גודל עצום, אלפי משולחים שהגיעו במהלך השנים למונטריאול התאכסנו אצלו חינם אין כסף. מכריו מספרים כי הוא היה בעל צדקה ומכניס אורחים הכי גדול במונטריאול. הוא היה צדיק נסתר כפשוטו. 

משולח מהעיר בית שמש סיפר היום עם פטירתו: "ישנתי בהכנסת אורחים של הרב בינעט במשך 20 שנה, מסירותו לרבנים והסיוע שעזר לנו אין לזה מחיר, אני בוכה כל הזמן, מעולם לא ראיתי כל כך הרבה חסד באדם אחד. כל מה שאני אוסיף זה טיפה בים על האדם הגדול. חבל על דאבדין ולא משתכחין. שיהיה מליץ יושר על כל קהילת מונטריאול". 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, של משפחה ענפה הצועדים בדרכו ובמעשי החסד הרבים שעשה. אחד מחתניו הוא הנגיד העסקן לבית בעלזא במונטריאול הרב משה יצחק אדלר.

מסע הלוויה היום (ראשון) בשעה 11:00 בבוקר מבית המדרש של חסידות בעלזא ברחוב זענמענס במונטריאול לבית החיים בסאן סופי שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מונטריאול קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד