כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
החברה חוקרת

עובד בשדה תעופה נהרג מפגיעת מנוע של מטוס

עובד חברת 'אמריקן איירליינס' נהרג ב'תאונה תעשייתית' בנמל התעופה באלבמה. העובד נהרג בעת שטיפל בכבודה. "העובד שטיפל בכבודה, נהרג בתאונה שבה היה מעורב אחד ממנועי המטוס שפעל"

עובד בשדה תעופה נהרג מפגיעת מנוע של מטוס
מטוס אמריקן אירליינס צילום: Pixabay

עובד צוות הקרקע בשדה התעופה באלבמה ארה"ב נהרג במה שמתואר כ'תאונה תעשייתית' בשדה תעופה במרכז אלבמה. מנמל התעופה האזורי של מונטגומרי נמסר שעובד בחברת אמריקן איירליינס מת בתאונה בשדה התעופה בסביבות השעה 15:00 ביום שבת האחרון.

מינהל התעופה הפדרלי מסר אמר כי העובד נהרג במקום שבו חנתה טיסה 3408 של אמריקן איירליינס, מטוס אמברייר E175. נתוני הטיסות הראו שהטיסה הייתה אמורה לצאת משער 4 במונטגומרי לדאלאס-פורט וורת' בשבת אחר הצהריים, כך דווחה רשת פוקס ניוז.

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי שני אנשים שתודרכו על התקרית אמרו כי "העובד שטיפל בכבודה, נהרג בתאונה שבה היה מעורב אחד ממנועי המטוס שפעל".

מנהל שדה התעופה ווייד דייויס, מסר כי צוות שדה התעופה עצוב על האובדן הטרגי של חבר צוות. "המחשבות והתפילות שלנו עם המשפחה בתקופה קשה זו", הוסיף דייוויס. שדה התעופה עצר את כל הטיסות היוצאות והנכנסות, אך חזר לפעול כרגיל בשעה 20:30 ביום שבת. החברה והמועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה חוקרות את התאונה.

אמריקן אירלינס ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד