ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
בטקס החילופים

שר האוצר הנכנס סמוטריץ': "חושב שליברמן היה שר אוצר טוב"

שר האוצר היוצא והנכנס קיימו פגישת חפיפה ולאחר מכן טקס חילופים. ליברמן: "אם תצטרך עוד זמן אני לרשותך". סמוטריץ': "לא בטוח שכל מה שנעשה יהיה פופולרי"

שר האוצר הנכנס סמוטריץ': "חושב שליברמן היה שר אוצר טוב"
סמוטריץ' וליברמן בפגישת החפיפה צילום: באדיבות המצלם

שר האוצר הנכנס בצלאל סמוטריץ' ושר האוצר היוצא אביגדור ליברמן קיימו היום (ראשון) פגישת חפיפה במשרד האוצר שערכה כשעה. 

לאחר פגישת החפיפה התקיים טקס חילופים, במהלכו אמר שר האוצר היוצא ליברמן: "תודה לעובדי משרד האוצר, זה משרד ייחודי, אין כאלה אנשים. אנחנו ישבנו עכשיו שעה שלמה, כל אחד בא עם מחברת גדולה, אם תצטרך עוד זמן אני לרשותך. תמיד אמרתי לחברה פה שאין רווחה בלי רווחים. אין מדינה ענייה עם מערכת רווחה מפותחת. צריך לייצר הרבה הכנסות. שר האוצר לא שומר על הקופה, תפקידו הראשון זה לייצר הרבה הכנסות. האתגרים שמחכים לך הם אתגרים אדירים, הדבר הראשון זה התקציב ההמשכי. תעבוד עם אנשי משרד האוצר".

סמוטריץ' הוסיף: "החשש הוא שהאינפלציה תהפוך לדביקה בשנה הבאה, לא בטוח שכל מה שנעשה יהיה פופולרי, אבל אני משוכנע שכל מה שנעשה יהיה טוב למשק ולמדינה. כל אחד מאיתנו הוא סוג של חוליה בשרשרת, יש לנו מדינה יוצאת מן הכלל שנבנתה כמעט בנס. יש בסך הכול כלכלה טובה ומשרד טוב. אני מתלבש על הקומות שבנו כאן קודמיי, אני חושב ששר האוצר ליברמן היה שר אוצר טוב, התפקיד שלי מתמצה בלנסות לבנות את הקומה הקטנה שלי".

בצלאל סמוטריץ אביגדור ליברמן משרד האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד