כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ההילולא הגדולה

נדיר: הגרלה על 'שבת נגידים' עם גדולי התורה הספרדים

לשבת עם הגר"מ מאזוז בשולחן שבת נשמע לכם כמו חלום? במוסדות 'כסא רחמים' דאגו להגשים למספר זוכים את החלום לצד חלומות נוספים, כמו הגרלה על רבע מיליון שקל ועוד מגוון פרסים נדירים • כל זאת לקראת ההילולא הגדולה, שתיערך באולם הגדול ביותר במזרח התיכון בה ישתתפו תומכי מפעל התורה

נדיר: הגרלה על 'שבת נגידים' עם גדולי התורה הספרדים
הגר"מ מאזוז עם הראשל"צ צילום: מתוך אתר הישיבה

מזה 30 שנה במוסדות כסא רחמים מקיימים הילולא בהפקת ענק, כאשר המשתתפים זוכים להיכנס להגרלות חסרות תקדים ולברכה הנדירה ממרן רה"י הגר"מ מאזוז שליט"א עבור התומכים במפעל התורה האדיר. אולם השנה הבשורה גדולה ביותר, שלא לומר "כפל כפליים" כלשונו של ראש הישיה… כיוון שהשנה לצד ההגרלה הגדולה על רבע מיליון ש"ח, תתקיים גם הגרלה על השתתפות ב'שבת נגידים' יחד עם צדיקי הדור, בה רבני הישיבה מארחים אתכם. כן, שמעתם נכון!

לחצו כאן להשתתפות בהילולא ובהגרלות הגדולות>>>

בשבת מרוממת ונדירה, תוכל ליהנות מעונג שבת שלא היה כמוהו, בבית המלון המפואר "ניר עציון". בהשתתפות: מרן ראש הישיבה  הגאון הרב מאיר מאזוז שליט"א ומרן הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א הרב הראשי לירושלים.

​דמיינו לעצמכם שולחן שבת, אתם וכל המשפחה ובראש השלחן, גדולי ישראל בכבודם ובעצמם, מרן ראש הישיבה אומר דבר תורה מתוק ומבריק, מרן הראש"ל הרב עמאר מתבל את הסעודה בפרפראות נפלאות, עונג שבת שלא היה כמוהו.

אל השבת הנפלאה הזו, באווירה קסומה במלון המפואר ניר עציון, מוזמנים ידידי הישיבה, שהרימו תרומה והחזיקו את אדני הישיבה, אלו הנגידים שתרמו במהלך השנה למעלה מ-20,000 ש"ח לתמוך בישיבה.

השבת הנפלאה הזו סגורה במיוחד עבורם כאות הוקרה.

​אך גם מי שאין לו את היכולת להיות שותף בסכום שכזה, ישנה הזדמנות אחת ויחידה. ברכישת שני כרטיסי הגרלה ומעלה, אתם נכנסים להגרלה נוספת ומיוחדת, על השתתפות בשבת הנגידים. ייתכן ובמאמץ קטן שלכם תהיו אתם אלו שיקחו את החדר האחרון, בשבת המדהימה הזו.

הצטרפו גם אתם להילולא החגיגית של מוסדות כסא רחמים, אשר תיערך בעז"ה בי"ז בטבת באולם הגדול ביותר במזרח התיכון - מרכז הירידים בגני התערוכה בת"א.

לחצו כאן להשתתפות בהילולא ובהגרלות הגדולות>>>





כסא רחמים הרב מאיר מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד