י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תלמידי הדרום התברכו אצל גדולי התורה • צפו

בשל המלחמה הקשה ערכו תלמידי הת"ת הכלל חסידי באשדוד ביקור אצל גדולי התורה בבני ברק והתברכו מפיהם • תיעוד

תלמידי הדרום התברכו אצל גדולי התורה • צפו

ביקור מרגש במיוחד ערכו היום (ב) תלמידים מתלמוד התורה הכלל חסידי באשדוד אצל גדולי ישראל בבני ברק, מפיהם התברכו בשל המלחמה הקשה וירי הטילים הבלתי פוסק על יישובי הדרום.

את הביקור פתחו התלמידים יחד עם המנהל הרה"ח שלמה אדלר, מחשובי חסידי ביאלא, אצל הגה"צ רבי דוד חיים שטרן - נשיא מוסדות הרב שטרן באר"י, שם אמרו כולם פרק תהילים לרגל המצב הביטחוני המתוח.

הגרד"ח שטרן דיבר בפני התלמידים על החשיבות להתחזק במצוות כיבוד הורים ושמירת כבוד בית הכנסת. הוא בירך את כל אחד ואחד מהתלמידים שעברו לפניו והעניק להם מטבעות שמירה. בסיום המעמד ביקש מהם הגה"צ רד"ח שטרן לקבל על עצמם קבלה טובה ושוררו יחדיו את השיר אחינו כל בית ישראל. המעמד נערך בבית מדרשו ברחוב יהודה הלוי בבני ברק.

לאחר מכן ביקרו התלמידים אצל האדמו"ר מסאדיגורא. האדמו"ר בחן את התלמידים על המסכת הנלמדת ובירך אותם שבזכות תפילתם והבל פיהם של תשב"ר לא יינזקו.

ברוב התרגשות נכנסו התלמידים למעונו של הגר"ח קנייבסקי, שבחן אותם על המסכת הנלמדת ושוחח עימם במשך דקות ארוכות ובאורך נדיר על לימודם. לאחר מכן בירך הגר"ח קניבסקי את כל אחד ואחד מהתלמידים.

לאחר סידרת הביקורים המרוממים אצל גדולי התורה בבני ברק שבו הילדים לאשדוד בתחושת התעלות רוחנית ועם רוח איתנה וחזקה להתמודד עם החיים המורכבים בדרום.





















































דרום ביקור גדולי ישראל הגרח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד