י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סוער בתוכנית הבוקר

המגיש הימני יצא להגנת החרדים: "תתביישי"

פעילה סרוגה וחברת מפלגת 'ישראל ביתנו', תקפה את הציבור החרדי: "מחללים את התורה", וחטפה מהמגיש שי גולדן בערוץ 14. המגיש התפוצץ עליה: "תתביישי"

המגיש הימני יצא להגנת החרדים: "תתביישי"
שי גולדן צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

חברת מפלגת 'ישראל ביתנו', בתיה כהנא דרור, התראיינה הבוקר (ראשון) אצל המגיש שי גולדן בערוץ 14 ותקפה את הציבור החרדי "מחללים את התורה", המגיש התפרץ לעברה ואמר לה כי היא צריכה להתבייש. "באולפן שלי אני לא אתן שישמיצו את הציבור החרדי. יש מספיק אולפנים שעושים את זה, אצלי זה לא יקרה".

במהלך הדיון הסוער אמר שי גולדן: "את לא תגידי דברים כאלה כאן באולפן, את יכולה להגיד את זה בבית שלך בבלוג שלך לא כאן, לא נגד ציבור שלם, לא יקרה באולפן הזה, בשביל זה יש מספיק אולפנים, אני אומר לך באולפן הזה לא משמיצים חרדים".

עוד אמר: "אני מנהל את האולפן, החרדים לא יושמצו כי זה קורה בכל אולפן אחר במדינת ישראל, בכל ערוץ טלוויזיה, בתקשורת, בכל קמפיין ובכל ערוץ טלוויזיה ובכל קמפיין בחירות. החרדים מותקפים על ימין ועל שמאל תחת כל עץ רענן, יש מקום אחד בישראל הערוץ הזה שבה אנחנו מנסים לכבד את האנשים, לראות את המורכבות שלהם בהשתלבות בחברה הישראלית, אנחנו מנסים פה בחודשים האחרונים לשמור על החרדים להשיב להם את כבודם שנשדד על ידי החברה החילונית, אני לא אתן לזה יד, לא".

"אפשר להעביר ביקורת על החברה החרדית, אבל לא ארשה שיגידו שהם מחללים את התורה", תקף גולדן. "תסלחי לי בתיה אני אהיה מאוד ברור, את צריכה לחזור בך ולפחות להתבייש, יש פה ציבור ענק של מעל מיליון וחצי איש, את שופכת את דמם, פוגעים בהם בצורה הכי מכוערת, הכי לא הוגנת, זה נעשה בתקשורת זה נעשה בקמפיינים וזה נעשה בכל מיני תעמולת בחירות, שהחרדים מסוכנים לבריאות הציבור דימויים מכוערים, אנטישמיים, מזעזעים, אני רוצה לומר שאנחנו נשמור על כבודם וזה לא קשור אם יש לי כיפה או אין לי כיפה על הראש, אלו אחים שלי ואני מצפה גם ממך לשמור על כבודם".

שי גולדן ערוץ 14 אביגדור ליברמן בתיה דרור ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד