כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ההתפרצות המחודשת בסין

משלישי הקרוב: בדיקות הקורונה חוזרות - "עלייתם למטוס תסורב"

החל מיום שלישי הקרוב, עובד זר שיגיע מסין לישראל יחויב בבדיקת PCR אשר בוצעה בתוך 72 שעות בטרם עלייתו לטיסה. עובד שלא יציג בדיקה כנדרש, עלייתו לטיסה לא תאושר| עובד שיגיע לגבול ללא הבדיקה, כניסתו לישראל תסורב וחברת התעופה תידרש להחזירו ליעד ממנו הוא בא  

משלישי הקרוב: בדיקות הקורונה חוזרות - "עלייתם למטוס תסורב"
בדיקות בנתב"ג צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בהתאם למדיניות המעודכנת של משרד הבריאות ורשות האוכלוסין וההגירה, החל מיום שלישי הקרוב, עובד זר שיגיע מסין לישראל יחויב בבדיקת PCR אשר בוצעה בתוך 72 שעות בטרם עלייתו לטיסה.

עובד שלא יציג בדיקה כנדרש, עלייתו לטיסה לא תאושר. עובד שיגיע לגבול ללא הבדיקה כאמור, כניסתו לישראל תסורב וחברת התעופה תידרש להחזירו ליעד ממנו הוא בא. הודעה על כך נמסרה לחברות התעופה.

יש לציין כי הנחיה זו תקפה לעובדים זרים המחזיקים באשרת עבודה מסוג ב1 בלבד.

כזכור בשישי האחרון כינס שר הבריאות הנכנס אריה דרעי דיון ראשון במשרד הבריאות ודן בהתפרצות המחודשת של מגפת הקורונה, בדגש בסין, שבסיום הישיבה הוא הכריע כי השבים מסין יערכו בדיקת קורונה קודם חזרתם ארצה.

בדיון עם הנהלת מערכת הבריאות התעדכן השר דרעי על תמונת המצב והתחלואה בסין, בעקבות הדיווחים על התפרצות מגפת הקורונה בסין ובסיומה הוחלט להורות על חברות תעופה זרות להעלות אזרחים זרים לטיסה מסין לישראל רק בכפוף לבדיקת קורונה.

כמו כן, השר הנחה את הדרג המקצועי לפעול להקמת נקודת דיגום וולונטרית בנתב"ג לאזרחים זרים וישראלים השבים מסין. שמשרד הבריאות ממליץ לאזרחים ישראלים להימנע מהגעה לסין שלא לצורך חיוני.

 

קורונה בדיקת קורונה נוסעים ישראל מטוס שדה התעופה נתב"ג חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד