כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בניחוח מאסק

הזוי: עובדי טוויטר מביאים איתם נייר טואלט לעבודה

מנכ"ל טוויטר אלון מאסק מקצץ בעלויות החברה המתמודדת עם קשיים, ואף מפטר עובדי תחזוקה, מה שמאלץ את העובדים להביא איתם נייר טואלט לעבודה

הזוי: עובדי טוויטר מביאים איתם נייר טואלט לעבודה
מוצרי טואלטיקה. אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90

עובדים במטה של טוויטר בסן פרנסיסקו ובמשרד החברה בסיאטל התלוננו על ריחות רעים, בעקבות קיצוץ העלויות של מנכ"ל טוויטר אילון מאסק.

ע"פ הדיווח ב'כלכליסט', הקיצוץ של מאסק בחברה שנמצאת בקשיים כלל בתוכו פיטורין של עובדי תחזוקה, מה שמאלץ את העובדים להביא איתם נייר טואלט לעבודה.

לפי הדיווח של 'ניו יורק טיימס', עובדים טענו כי "ריח של שאריות אוכל נשארו במקום... המקלחות מלוכלכות, העובדים נאלצים להביא עימם גלילי נייר טואלט מהבית, מכיוון שאין עובדי תחזוקה".

כאמור, מאסק ביטל במפתיע את שירותי הניקיון במטה בתחילת החודש. עובדי התחזוקה סיפרו שכניסתם לבניין נאסרה ללא אזהרה מוקדמת, שבועות ספורים לפני החגים, לאחר שביקשו העלאת שכר. עובד תחזוקה סיפר ל-BBC שהוא עובד בטוויטר ב-10 השנים האחרונות, וכעת נאמר לו שאין צורך עוד בעבודתו כי רובוטים יחליפו את המנקים האנושיים. אך מסתבר שהרובוטים טרם הופיעו.

כזכור, מאסק כאמור נאלץ לנקוט את הצעדים האמורים בניסיון להציל את החברה. ב-20 בדצמבר הוא תיאר את המצב כ"מטוס הפונה לעבר הקרקע במהירות גבוהה, כשהמנועים דולקים ומנגנוני הבקרה לא פועלים".

טוויטר אילון מאסק עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד