י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חיזוק מיוחד ב'שובה ישראל': "רגעים בלי מחיצות"

אבל כבד בקהילת 'שובה ישראל' עקב מותו של הקדוש בן וענונו הי"ד • מתנדבים נשלחו בהוראת האדמו"ר לשמח את החיילים בגבול

חיזוק מיוחד ב'שובה ישראל': "רגעים בלי מחיצות"

הרב יאשיהו פינטו, מנהיגה הרוחני של קהילת שובה ישראל, שאיבדה את אחד מבני הקהילה באשדוד - בן וענונו, אמר לחסידיו בהספד מיוחד:

"החיילים שנהרגו על קידוש השם בקרב על שמירת העם והארץ, הם קדושים ונעלים במדרגות הגבוהות ביותר ונשמתם שוכנת תחת כסא הכבוד והעם כולו חייב להם את חייו. עלינו להתחזק באהבת השם, בקיום תורה ובמצוות ובאהבה ללא תנאים לכל יהודי באשר הוא וכך ננציח את גיבורי האומה היהודית שמסרו את נפשם. אלו רגעים שכל המחיצות בינינו נופלים. אין דתיים ואין חילונים. כולנו בניו של הקדוש ברוך הוא, אנשים אחים אנחנו ואף מרצח שפל לא יחליש את האהבה הגדולה בנינו ואת האמונה העזה בריבון העולמים".

בצל המלחמה והפעולה הקרקעית בעזה יצאו מתנדבים מקהילת שובה ישראל, בהוראתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, לאזור גבול עזה על מנת לשמח ולעודד את חיילי צה"ל שנמצאים בעיצומו של מבצע "צוק איתן".

המתנדבים העניקו לחיילים תיקון הנפש וספר תהילים לשמירה והגנה והצלחה במלחמה שנשלחה על ידי האדמו"ר. החיילים הנרגשים הודו נרגשות על המחווה ועל פעילות השליחים שהגיעו לשמחם במהלך המבצע. אחד החיילים ניגש לאחד משליחי האדמו"ר וביקש שיעביר את שמו לתפילה אצל האדמו"ר.

אחד המתנדבים סיפר "ההתרגשות של החיילים הייתה גדולה, וגם שלנו. עטפנו אותם בתמיכה והענקנו להם את ברכת ההצלחה של האדמו"ר".

בנוסף, בשל השבר שפקד את הקהילה, החליט איש העסקים בן ציון סוקי מאנשי ביתו הקרובים של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו להתגייס לפעילות מיוחדת לעילוי נשמתו של החייל בן וענונו הי"ד ולתרום 5,000 ציציות עבור חיילי צה"ל.

לאחר היוודע דבר הירצחו של בן הקהילה פנה בן ציון סוקי לשלטונות צה"ל וביקש לתרום אלפי ציציות עבור החיילים העסוקים בפעילות ההגנה ברצועת עזה. לאחר שאושרה בקשתו ביקש איש העסקים שהציציות יחולקו בזמן הלווייתו של ההרוג.

הציציות יחולקו על ידי שלושה מתלמידיו של הרב פינטו, הנמצאים בגבול רצועת עזה, ומחזקים את החיילים ונמצאים להם לעזר בכל דבר.
הרב משה פינטו חסיד ציצית חייל הרוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד