כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שבוע לפרסום הספר

ספרו של הנסיך יחשוף: הארי ואחיו ויליאם הלכו מכות

שבוע לפרסום האוטוביוגרפיה של הנסיך הארי: מקורות המעורים בפרטים אומרים כי "הביוגרפיה החדשה תהרוס את היחסים בין הארי לבין ויליאם", בין היתר בשל תיאור עימות פיזי בין השניים שיופיע בו. הספר צפוי לכלול סיפורים רבים שיביכו את בית המלוכה, ויהווה אתגר גדול עבור המלך צ'ארלס שיאלץ להתמודד עם ביקורת רבה בעקבותיו

ספרו של הנסיך יחשוף: הארי ואחיו ויליאם הלכו מכות
ארמון המלוכה בקינגהאם צילום: pixabay

בשבוע הבא, ב-10 בינואר, ייחשף לעולם ספר הזיכרונות של הנסיך הארי, שידוע בכך שעזב עם רעייתו מייגן מרקל את בית המלוכה הבריטי בסערה. ספר זה עתיד להיות אחד מן הנמכרים ביותר, ותוכנו עשוי להעמיק את הקרע בין הארי לבין משפחתו. לפי התקשורת הבינלאומית, הסיבה העיקרית שגרמה לנסיך הארי לפרסם את ספרו הנפיץ, היא המקדמה השמנה שקיבל מחברת ההוצאה לאור שתפרסם את ספרו - בסך כ-20 מיליון דולר.

מקורות שמכירים את פרטי הספר של הארי אמרו ל"טיימס" כי הוא: "יהרוס את היחסים בינו לבין ויליאם". עוד אמרו אותם גורמים: "הוא גרוע ממה שבית המלוכה מצפה לו". גורמים אלו אף ציינו כי הארי מספר בספרו על עימות פיזי שהתקיים בין השניים.

ספרו של הארי, שייקרא "המיועד", כינויו של בן המלוכה השני שלא יורש את הכתר, צפוי לחשוף ליקויים רבים בבית המלוכה הבריטי, ולפרט על מגרעותיו ועל הסכסוך המתוקשר בין הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל, לבין בית המלוכה. "יש שם הרבה סיפורים חדשים על העבר שהארי לא דיבר עליהם בעבר, על הילדות שלו... יש שם תוכן שאמור להלחיץ ​​את המשפחה שלו", אמר מקור המעורה בפרטים.

התזמון של פרסום הספר גרוע במיוחד מבחינת בית המלוכה. בריטניה עדיין מתאוששת ממותה של המלכה אליזבת' לפני זמן לא רב, ומתמודדת עם משבר כלכלי קשה ואינפלציה מאמירה. בזמן האחרון חוטף מוסד המלוכה ביקורת מכיוונים שונים, ואף עלתה קריאה לבטלו. כעת, כשגורם חשוב מתוכו מפרסם ספר שלפי הצפי יתקוף את המוסד ויחשוף סיפורים בעייתיים בנוגע אליו - קיים פחד שהקריאה לביטול מוסד המלוכה תצבור תאוצה.

ארמון בקינגהאם וויליאם וקייט הארי ומייגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד