כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

החופים נותרו ריקים, והעירייה ביטלה את השירות

תגבור האוטובוסים שנועדו להסיע את תושבי בני ברק לחוף בהרצליה - בוטל לעת עתה בשל חוסר ביקוש

החופים נותרו ריקים, והעירייה ביטלה את השירות

התחבורה הציבורית מבני ברק לחוף הרחצה הנפרד בהרצליה התבטלה בשלב זה, לאחר שהוברר מחברת 'מטרופולין', שקיבלה את תפקיד הסעת הנוסעים לחוף, שהאוטובוסים לחוף ריקים, כנראה בשל המצב הביטחוני - כך נמסר בישיבת ועדת מל"ח (משק לשעת חירום), המתכנסת מידי בוקר, בראשותו ראש העיר חנוך זייברט, ובהשתתפות קציני פיקוד העורף ומנהלי האגפים והמחלקות של העירייה העוסקים בתחומים אלו.

כפי שנמסר, לאחר פעילות ממושכת עם משרד התחבורה ופגישות שניהל ראש העיר עם הנהלת המשרד, גובש הסכם עם חברת 'מטרופולין' להפעלת התחבורה הציבורית לחוף הרצליה, החל מתחילת השבוע עד לסוף עונת הרחצה בעוד כשישה שבועות, להוציא תשעת הימים.

ברם, לאחר שגובשה תכנית ההסעים לחוף, שכללה גם תוספת אוטובוסים יותר מבעבר, הוברר שהאוטובוסים ריקים, והציבור כנראה אינו מעוניין להגיע לחוף בתקופת החירום, ובשל כך סוכם, על דעת משרד התחבורה, להפסיק את פעילות התחבורה לחוף עד לשינוי המצב. ככל הנראה, תחודש התחבורה לאחר תשעה באב, כאשר העירייה תוציא הודעה רשמית על זמני חידוש הנסיעות.

בישיבת ועדת מל"ח חזרו סא"ל יהוד פיקסלר מפיקוד העורף וחיים נוגלבלט, מנהל האגף העירוני לשירותי חירום על הצורך להישמע להוראות, להימצא במקום מוגן לא רק בעת האזעקה אלא עד עשר דקות לאחריה, כשהוברר במקומות רבים שרסיסים עלולים ליפול גם באותן דקות.

זייברט שיבח את פיקוד העורף על הענותו לבקשת העירייה לתוספת צופרי אזעקה וקרא לאגף העירוני לשירותי חירום לבדוק את מצב ההתמגנות בשעת חירום של ציבור הקשישים ולתדרכם במקרה הצורך. כמו כן נסקרה פעילות המוקד העירוני, שבהנהלת שלמה בורובסקי, המתוגבר כל העת בחיילים, ואילו בשבתות הוא מתופעל באמצעות נשים לא יהודיות.
שירות חוף מצב בטחוני עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד