כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מהי המשמעות?

למרות ההסכם: החרדים התקפלו והטלפונים הכשרים ירדו מהמדפים

שר התקשורת שלמה קרעי מבטל את הרפורמה בקומה הכשרה בסלולר ובתמורה לא תיעצר סגירת הרשתות לדור 2-3 בסלולר. כך סוכם בינו לבין ראשי המפלגות החרדיות | פינוי סופי של התדרים בדור 2 ו-3 לטובת פריסת תדרים יעילה של דור 4 ודור 5 בסוף שנת 2025 יתבצע כמתוכנן

למרות ההסכם: החרדים התקפלו והטלפונים הכשרים ירדו מהמדפים
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

רק ימים ספורים אחרי שחתמו על הסכם הקואליציוני מול הליכוד לבטל את החלטת שר התקשורת לשעבר יועז הנדל להסיר מהמדפים את מכשירי הטלפונים הכשרים דור 2 ו-3, החרדים חזרו בהם וסיכמו עם שר התקשורת החדש שלמה קרעי כי לאחר דחייה קלה מכשירי הניידים הכשרים הקיימים יצאו מכלל שימוש.

במסגרת הרפורמות של השר לשעבר הנדל הוא ביקש לבטל את הטלפונים הטיפשים ברובם הכשרים ולמקד את מוקדי הקליטה לניידים החדשים דור 4 ו-5 ובכך לשפר את הקליטה ברחבי הארץ, החרדים דרשו לבטל את ההחלטה לגמרי ולהשאיר את הניידים הקיימים.

אחר הצהרים (שני) פרסם שר התקשורת הנכנס שלמה קרעי מ'הליכוד' הודעה בה גילה על ההתקפלות החרדית הראשונה, לפיה סוכם עם ראשי הסיעות החרדיות אריה דרעי, יצחק גולדקנופף ומשה גפני על ההתקפלות בסעיף הנ"ל בהסכם הקואליציוני.

לפי הסיכום פינוי סופי של התדרים של דור 2 ודור 3 לטובת פריסת תדרים יעילה של דור 4 ודור 5 תתקיים לבסוף כפי שביקש יועז הדנל בסוך שנת 2025. על מנת לאפשר לשוק להיערך טוב יותר מבחינת מכשירי דור 4 מותאמים, משרד התקשורת יאריך בחצי שנה את האפשרות לרכישת קווים חדשים בדור 2 ודור 3. ניוד בין חברות יתאפשר עד סוף שנת 2025.

ההחלטה הזאת תעלה לציבור החרדי בכסף כך שהחל מעוד שלוש שנים יאלצו כל מחזיקי הטלפון הכשר לרכוש מכשירים חדש, כאשר המכשירים החדשים דור 4 ו-5 עלולים להיות קלים יותר לפריצה ושמא להביא לפרצה דתית בקרב האוכלוסיה החרדית.

טלפונים כשרים הקומה הכשרה משרד התקשורת שלמה קרעי דור 4 בסלולר חברי הכנסת החרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד