כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נס בקרבות

צפו: כדור רוסי פילח קסדת חייל שנשאר בחיים

חייל האוקראיני בר מזל נשאר בחיים אחרי שכדור עבר לאורך הקסדה שלו. הלוחם האוקראיני ההמום, הראה כיצד כדור רוסי פילח את השכבה החיצונית של הקסדה שלו, נע סביב ראשו ויצא מהצד השני

צפו: כדור רוסי פילח קסדת חייל שנשאר בחיים
הקסדה עם החור צילום: צילום מסך

חייל אוקראיני ניצל ממוות בטוח. בתיעודים מקו החזית בקרב נגד הכוחות הרוסיים הפולשים נראה לוחם מבולבל מסיר את קסדתו כדי להראות חור של כדור תואם משני צידי הקסדה.

ניתן לראות חלק מהשכבה הפנימית של הקסדה עם חור יציאה על ידי מעבר קליע, מהשכבה החיצונית של הקסדה סביב גולגולתו של החייל והחוצה דרך הצד השני.

קסדת קרב סטנדרטית נועדה להגן מפני רסיסים מתעופפים ופסולת אחרת הנעה במהירות. באזורי מלחמה קסדות מגנות על ראשי הלוחמים כשהם מתנגשים בכלי רכב משוריינים. אך אפילו הקסדה הטובה ביותר לא תעצור פגיעה ישירה של רובה - מה שהופך את המזל של החייל הזה לאחד למיליון.

החייל שצילם את חברו לא יכול היה לרסן את רגשותיו מהעובדה שחברו היה ממש על סף מוות, ועכשיו עבורו האירוע הזה הוא כמו יום הולדת שני.

ברשתות החברתיות ציינו המשתמשים שהקסדה לא התאימה לראש ויש רווח. כך הכדור עבר דרך קו השיער מבלי לפגוע בראש. התמונה של הקסדה התפשטה ברשתות החברתיות וקיבלה הרבה פידבקים חיוביים מאוקראינים, שציינו כי שריון ותחמושת איכותיים ממדינות מערביות הצילו חיים של חיילים אוקראינים.

מלחמת אוקראינה רוסיה קסדה ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד