כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בעומק 35 מטרים

מאמץ לחלץ ילד שלכוד בפיר ארבעה ימים

כוחות ההצלה בווייטנאם מנסים לשחרר ילד בן 10 שנלכד עמוק בתוך פיר צר באתר בנייה. "אנחנו מנסים כמיטב יכולתנו. אנחנו לא יכולים לדעת עדיין את מצבו של הילד", אמר אחד המחלצים באתר בנייה. הבור בעומק 35 מטרים

מאמץ לחלץ ילד שלכוד בפיר ארבעה ימים
נסיונות החילוץ צילום: צילום מסך

לי האו נאם, ילד בן 10 בוויאטנם חיפש גרוטאות מתכת, ונפל לפיר בטון חלול בדרום מחוז דונג טאפ ביום שבת האחרון. צוותי חילוץ נאבקים מאז כדי לשחרר אותו, והזרימו חמצן לתוך עמוד תמיכה בעומק 35 מטר כדי לעזור לו לנשום. הוא נשמע זועק לעזרה לפני שלושה ימים אך מאז לא נשמע קולו, המחלצים מנסים להוריד פנימה מצלמה.

"אנחנו מנסים כמיטב יכולתנו. אנחנו לא יכולים לדעת עדיין את מצבו של הילד", אמר אחד המחלצים באתר הבנייה לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP. גורמים בצוות החילוץ נדהמו מכך שכל אחד יכול ליפול במורד הפיר בעמוד, שקוטרו 25 ס"מ בלבד.

צוותי חירום ניסו להרים את הערימה באמצעות מנופים ומחפרים, אך עד כה ללא הצלחה. הם גם ריככו את האדמה מסביב העמוד כדי לנסות לשחרר אותו, אבל זה גרם להתמוטטות וסיבך את מאמצי החילוץ, כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס. האסון התרחש באתר בניית גשרים במחוז דלתא במקונג, שבו חיפש הילד עם חברים אחר גרוטאות ברזל.

ויאטנם חילוץ ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד