כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הסכסוך מחריף

הנסיך הארי: "אני רוצה את אבי ואחי בחזרה"

הנסיך הארי ממשיך לעורר סערה: "אני רוצה לקבל בחזרה את אבא שלי, אני רוצה לקבל את אחי בחזרה". הדברים עוררו סערה בבריטניה לקראת יציאת האוטוביוגרפיה שלו שתעורר סערה גדולה יותר

הנסיך הארי: "אני רוצה את אבי ואחי בחזרה"
הנסיך הארי בראיון צילום: צילום מסך רשת CBS

הנסיך הארי הבריטי שעזב את ביתו ומתגורר בארה"ב אמר לתקשורת בארה"ב "אני רוצה להחזיר אלי את אבא שלי, אני רוצה לקבל את אחי בחזרה", כך פורסם בארה"ב לקראת יציאת האוטוביוגרפיה שלו. בראיון לרשת CBS הוא אמר "הם לא הראו שום נכונות להתפייס", למרות שלא ברור למי הוא מתכוון. הנסיך גם אמר שהוא "נבגד". בארמון בקינגהאם סירבו להגיב.

הנסיך עורר את זעמם של משפחתו ושל העם הבריטי, לאחר שפרסם כי מבית המלוכה יצאו "תדרוכים והדלפות ושתילת סיפורים נגדי ונגד אשתי". הוא אמר: "המוטו המשפחתי הוא 'לעולם אל תתלונן, אל תסביר', אבל זה רק מוטו, הם ידליפו או ינהלו שיחה עם עיתונאי, את ההעיתונאי יאכילו עם כפית מידע, הוא יכתוב את הסיפור, ובתחתיתו, הכתב יכתוב שהוא פנה לארמון בקינגהאם לתגובה, אבל אין באמת תגובה".

"אז כשאומרים לנו בשש השנים האחרונות, 'אנחנו לא יכולים להוציא הצהרה כדי להגן עליך', אבל אתם עושים את זה עבור בני משפחה אחרים, יש נקודה שבה שתיקה היא בגידה".

הארי גם התראיין לערוץ ITV, הערוץ מסר שהראיון שלו יכלול פרטים על "האישיות של הנסיך הארי" ו"פרטים שטרם נשמעו" סביב מותה של אמו דיאנה, הנסיכה מוויילס.

בשבוע הבא, ב-10 בינואר, ייחשף לעולם ספר הזיכרונות של הנסיך הארי, שידוע בכך שעזב עם רעייתו מייגן מרקל את בית המלוכה הבריטי בסערה. ספר זה עתיד להיות אחד מן הנמכרים ביותר, ותוכנו עשוי להעמיק את הקרע בין הארי לבין משפחתו. לפי התקשורת הבינלאומית, הסיבה העיקרית שגרמה לנסיך הארי לפרסם את ספרו הנפיץ, היא המקדמה השמנה שקיבל מחברת ההוצאה לאור שתפרסם את ספרו - בסך כ-20 מיליון דולר.

התזמון של פרסום הספר גרוע במיוחד מבחינת בית המלוכה. בריטניה עדיין מתאוששת ממותה של המלכה אליזבת' לפני זמן לא רב, ומתמודדת עם משבר כלכלי קשה ואינפלציה מאמירה. בזמן האחרון חוטף מוסד המלוכה ביקורת מכיוונים שונים, ואף עלתה קריאה לבטלו.

המלך צארלס ארמון בקינגהאם וויליאם וקייט הארי ומייגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד