כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"לא להתפתות למחיר יקר, 24 שעות והכל מסתדר"

סוכן נסיעות חרדי מסביר לבחדרי חרדים על ההשלכות הקרובות של ביטול הטיסות לישראל • הוא מרגיע - "אין סיבה לפאניקה"

חרדים בנתב"ג צילום: פלאש 90
חרדים בנתב"ג צילום: פלאש 90

ביטול הטיסות לישראל וממנה על ידי חברות התעופה האמריקניות שגררו אחריהם חברות תעופה אחרות הביאו לדחיית טיסות של עשרות נופשים חרדים שהיו אמורים לטוס אמש לנופש וגם לחזור חזרה גם נוסעים חרדים שהיו אמורים לנסוע לניו יורק נאלצו להשאר בישראל ולחפש מקומות באל על.

כך גם אצל סוכני הנסיעות שעמדו בפני שוקת שבורה וקרסו בפני זרם הטלפונים של נוסעים שנתקעו במקומות רבים, מבלי יכולת לשוב לישראל הבעיה הגדולה שזה לוקח זמן עד שיתארגנו חברות התעופה הישראליות ויענו על הפניות אך הנוסעים בלחץ.

אחד מסוכני הנסיעות החרדים מספר ל'בחדרי חרדים': "צריך להבין אין נוסעים שאמורים להגיע מחו"ל לישראל - חוץ מנוסעים ישראלים שנסעו על דעת לחזור, אנשים לא באים עכשיו לישראל יש מספיק מקומות בטיסות, הבעיה היא ב- 24 השעות הראשונות מאז הוחלט על הפסקת הטיסות לאחר מכן העניין יסתדר וכולם יחזרו לארץ".

"לא להיגרר לפאניקה צריך רק סבלנות לא להיגרר לשלם מחיר יקר, ושכל אחד יפנה לסוכן הנסיעות שלו וימצא להם מקומות לחזור לישראל".

"הנס הגדול" אומר סוכן הנסיעות הוא: שזה לא קרה ביום חמישי בסוף השבוע שאז אין מספיק טיסות, והשבת גם באמצע שיוצרת בעיה גדולה להטיס אנשים בשבת".

"קבוצה גדולה של נופשים חרדים נתקעה במינכן אתמול בלילה והם פוזרו בעשרה בתי מלון והיום יצא מטוס של אל לעל למינכן בטיסה של 6:00 בבוקר והוא יחזיר חלק מהאנשים, בעיה נוספת גם שבחודש יולי המלונות בעולם תפוסים ואין איפה לשכן את הנוסעים שנתקעו".

לגבי הביטולים והתשלום אומר סוכן הנסיעות "זה הבעיה העיקרית מי משלם את הביטולים של החברות שביטלו לנוסעים, אז מי שיש לו ביטוח, בא בתביעה לחברה הביטוח והוא יקבל את הכסף שלו בחזרה, יש אנשים שקנו כרטיסים אמש ממינכן בסכומים של 1300 דולר בשביל לחזור לישראל בזמן שכרטיס עולה 400 דולר".

סוכן הנסיעות החרדי אומר לסיום "כי ההחלטה אמש של אובמה זה החלטה פוליטית נטו יש ירידה בטילים באחוזים ניכרים, גם לפני שבוע כיוונו לשדה התעופה ושדה התעופה הוא אחד המקומות הממוגנים ביותר אז מה אם נפל טיל בפגיעה ישירה ביהוד"
חרדים אל על טיסות סוכן נסיעות ישראלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד