כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הרופא בכה אחרי המשמרת

משבר בבריטניה: "אנשים נמצאים במיון יומיים שלושה ומתים"

רופא בריטי מזהיר כי חולים מתים בזמן שהם ממתינים במיון כמה ימים בגלל שמערכת הבריאות 'מרוסקת'. רופא דיווח כי בין 60% ל-70% מהמטופלים ממתינים 10 שעות במיון. לפני חמש שנים היו בדרך כלל 50 חולים במיון בלילה, אבל עכשיו יש בדרך כלל 180

משבר בבריטניה: "אנשים נמצאים במיון יומיים שלושה ומתים"
רופא פרטי צילום: פיקסביי

רופא בבריטניה מספר שחולים מתים בזמן שהם ממתינים יומיים-שלושה במיון כי מערכת הבריאות "מרוסקת". רופא פרסם פוסט שפורסם בבריטניה, שטען כי הוא בעל ניסיון של עשור במערכת הבריאות הציבורית ה-NHS, הוא סיפר על "הפעם הראשונה אי פעם שבכיתי במכונית שלי אחרי משמרת".

הוא הוסיף: "הייתי במשמרת לילה בימים הראשונים של השנה החדשה אבל השנה החדשה לא הסיפור, כל משמרת היא כזאת עכשיו". הוא אמר שלפני חמש שנים היו בדרך כלל 50 חולים במיון בלילה, אבל עכשיו יש בדרך כלל 180. עיתון ה'גארדיאן' שפרסם את הדברים דיווח, כי בין 60% ל-70% מהמטופלים חיכו 10 שעות במיון.

עוד נכתב: "אמש 60% מהמטופלים במיון היו שם יותר מ-12 שעות, חלקם יותר מ-40 שעות". הוא סיפר על "חולים קשישים שנמצאים בתנאים נוראיים", הוא סיפר על "חולים ששכבו על הרצפה בגלל מחסור בכיסאות". הוא אמר: "אנשים למעשה מתים, אנשים שנמצאים במיון יומיים-שלושה מתים".

כשסיפר על צוות מצומצם מדי, הוא אמר: "יש פחות אחיות בכל שבוע, כי למה שהן יסבלו יום אחרי יום, אז הן עוזבות?" הוא הוסיף: "מערכת הבריאות לא נשברת, היא כבר שבורה. המערכת כפי שהכרנו אותה מתה".

"לציבור אין מושג, הוא לא באמת יודע עד כמה כל זה מסוכן. זו לא בעיה של בית חולים, זו בעיה לאומית, שמקורה בפוליטיקה של אנשי השלטון”. החשבון, שה'דיילי מירור' לא הצליח לאמת, פורסם על ידי בעלת חשבון בטוויטר שאומרת שהיא יועצת לרפואת חירום. היא אמרה על הפוסט שלה: "מילים מפחידות של רופא בכיר ברפואת חירום שמפגין ייאוש מכך שלא היה מסוגל לספק את רמת הטיפול שכל רופא מקווה לתת למטופלים שלו".

קורונה בריטניה החמרה בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד