י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בלאגן בש"ס

רגע לפני: השר מרגי משך את התפטרותו ומנע את כניסת חייאק לכנסת

מבוכה במפלגת ש"ס. השר יעקב מרגי שהתפטר מהכנסת בצהריי יום ראשון כשהוא מצולם עם המיועד להחליפו כח"כ נורבגי בלשכת יו"ר הכנסת, משך את ההתפטרות והותיר את יועצו מחוץ לכנסת | לא ברור מה עומד מאחורי הפארסה, אולם בלשכת השר מנסים להסביר אך לא ממש לשכנע

רגע לפני: השר מרגי משך את התפטרותו ומנע את כניסת חייאק לכנסת
נתי חיאק/יעקב מרגי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בוקה ומבלוקה בש"ס: שעות ספורות לפני שהתפטרותו של שר הרווחה יעקב מרגי במסגרת החוק הנורבגי נכנסה לתוקף כדי להכניס לכנסת את יועצו נתי חיאק, הוא משך את ההתפטרות ונמנעה לעת עתה כניסתו של חיאק לכנסת.

מרגי שמונה לשר הרווחה התפטר מהכנסת לצד השר במשרד הרווחה יואב בן צור, שניהם הגישו את ההתפטרות בהפרש של שעה וחצי ביום ראשון, בשעות הצהרים המוקדמות כבר נכנסה לתוקף התפטרותו של בן צור והבא בתור יונתן משריקי כבר החל לפעול בכנסת.

אוחנה, מרגי וחיאק לאחר ההתפטרות.

הערב הודיעו בלשכת יו"ר הכנסת אמיר אוחנה כי שעה קלה לפני שהתפטרותו של מרגי נכנסה לתוקף, החליט השר מרגי למשוך את התפטרותו ובכך למנוע לעת עתה את כניסתו של חיאק שהוצב במקום ה-13 מלכהן כחבר הכנסת.

בלשכת השר מרגי מסרו כתירוץ: "החלטתו של שר הרווחה יעקב מרגי למשוך את מכתב ההתפטרות מהכנסת התקבלה ע"י הנהגת תנועת ש"ס משיקולים פרלמנטרים של הסיעה".

מרגי עם אוחנה בעת הגשת ההתפטרות.

לדבריהם, "השר מרגי נחשב לפרלמנט ותיק ומנוסה ולכן התקבלה החלטה כי בשלב זה השר מרגי יחזור לכהן כח"כ במקביל לתפקידו כשר הרווחה, על מנת לסייע לחברי הסיעה בקידום החקיקה הקואליציונית. מימוש החוק הנורווגי יבוצע בהדרגה בהמשך".

נתי חיאק יעקב מרגי החוק הנורבגי התפטרות מהכנסת ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד