כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ישראל מתייקרת

רוצו לקנות: הורים שימו לב - הטיטולים מתייקרים בעוד שבועיים

לאחר עליית המים, החשמל הדלק, הריבית, שמצטרפות לשלל ההתייקרות עליהן הודיעו מס' חברות, כעת מצטרפת לחגיגה גם מותג הלואוקוסט של החיתולים "בייביסטר" ששלח היום דרישת העלאת מחירים לרשתות השיווק

רוצו לקנות: הורים שימו לב - הטיטולים מתייקרים בעוד שבועיים
סופרמרקט. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מותג הלואוקוסט של החיתולים 'בייביסטר' שלח היום (שלישי) דרישת העלאת מחירים לרשתות השיווק, כך פורסם לראשונה בתוכנית משחקי הכיס ב'כאן 11'.

ההתייקרות הצפויה מגיעה אחרי שהאגיס ופמפרס העלו את מחיריהן בתקופה האחרונה. יש לציין כי רק לפני כמה חודשים התחייבה חברת 'בייביסיטר' בריאיון בחדשות הערב ב'כאן 11' שלא תעלה מחירים ותספוג אותם. מסתבר שלמילים אין באמת משמעות.

ע"פ הדיווח ב'כאן 11' בחברה הודיעו לרשתות השיווק כי שתי החברות המקבילות העלו מחירים פעמיים, והיא לא יכולה לספוג יותר את ההתייקרויות בתשומות, והיא מעלה מחירים ב-9% החל מ-15 בינואר. לא רק שבייביסיטר היא חלופה זולה להורים שלא רוצים להתמודד עם המחירים היקרים של האגיס ופמפרס, היא גם מייצרת למותגים הפרטיים.

יש לציין כי רק אתמול החליט בנק ישראל שהוא מעלה את הריבית, החלטה שפגעה במשקי בית רבים לאור העובדה שתשלומי המשכנתא יעלו בעקבות כך.

בנוסף, אתמול התבשר עם ישראל כי חברת "הכרם" המייבאת משקאות אלכוהול ויין הודיעה למסעדות ולבתי הקפה כי תייקר מגוון רחב של מוצרים ב-5%-20% כבר מחודש הבא, בנוסף לפולי הקפה שהיא משווקת. ההתייקרויות צפויות להגיע בהמשך גם לרשתות השיווק וכמובן בתחנה הסופית, להתגלגל לצרכן.

אה, וזה בהחלט רק קצה הקרחון. למי שהספיק לשכוח, שנת 2023 נפתחה בהמון רעש וצלצולים שאולי עירפלה את העובדה שמיד עם כניסתה, מחירי הדלק, החשמל, המים והארנונה זינקו אל על.

לסיום, תחזיקו חזק: ההערכה היא כי ההתייקרות הנוכחית תגרום לעלייה נוספת במחירים בענף המזון, הרהיטים והמוצרים המיובאים לישראל.

ויש עוד משהו שבוודאי "ישמח" אתכם. שכרם של הפוליטיקאים והבכירים בשירות המדינה, צפוי לעלות כזכור ב־12.5%. אנקדוטה קטנה? רק ההפרש שצפויים להרוויח מעליית השכר, גבוה יותר ממשכורת מינימום שלמה במדינת ישראל.

חיתולים הורים התייקרות העלאת מחירים טיטולים יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד