כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בגובה 76 מטרים

צפו בחילוץ: נשארו בחיים לאחר שהמכונית שלהם נפלה מצוק

ילדה בת 4, וילד בן 9 ושני מבוגרים שרדו לאחר שמכוניתם צללה מצוק לאורך הכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט, מקום ידוע במקרי מוות קטלניים. הרכב נתקע על המצוק במרחק של מטרים ספורים מנפילה למים

צפו בחילוץ: נשארו בחיים לאחר שהמכונית שלהם נפלה מצוק
המסוק בדרכו לחילוץ צילום: San Mateo County Sheriff's Office

שני מבוגרים, ילדה בת 4, וילד בן 9 שרדו צלילה מצוק עם מכוניתם. מכוניתם צללה מצוק בצפון קליפורניה לאורך הכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט, ליד אזור הידוע כמקום מסוכן.

מכונית הסדאן שלהם צנחה מגובה 76 מטרים מהכביש המהיר והתרסקה על סלע ענק. נראה שהרכב התהפך כמה פעמים ונחת על גלגליו, הרכב נתקע על המצוק במרחק של מטרים ספורים מנפילה למים. כך לדברי בריאן פוטנגר, מכוחות החילוץ.

הרכב המרוסק: צילום San Mateo County Sheriff's Office

התרסקות לאורך אזור הסלעי המתפתל כ-24 קילומטרים דרומית לסן פרנסיסקו שנמצאת בין פסיפיקה למונטרה, לעתים נדירות מסתיימת בניצולים, רוב האנשים המעורבים בתאונות במקום, מתים. ביום שני האחרון, הקורבנות היו במצב אנוש, אך כל הארבעה נמצאו בהכרה וערניים כשהגיעו כוחות ההצלה. "אנחנו הולכים לשם כל הזמן בגלל מכוניות שהחליקן מעל הצוק, ותמיד אין ניצולים זה היה נס מוחלט", אמר פוטנגר.

האירוע הפך למבצע חילוץ שנמשך מספר שעות במזג אוויר קשה שכלל גשם, רוחות עזות, כבישים חלקים וגלים גבוהים. הדלתות נתקעו, ולכן הכבאים נאלצו לחתוך הרכב באמצעות כלים מיוחדים.

צוותי החירום משכו את הילדים מהחלון האחורי והעלו אותם במעלה הצוק באמצעות מערכת חבלים. הם פונו לבית החולים באמבולנס עם פגיעות בשריר ובשלד. "הם פחדו יותר ממה שהם נפגעו", אמר פוטנגר.

גורמים רשמיים חוקרים מה גרם לרכב הטסלה לרדת מהכביש המהיר במקום הזה. "אני אפילו לא אוהב לנהוג שם," אמר פוטנגר. "זו בהחלט קטע בוגדני של קליפורניה".

תאונת דרכים חילוץ מסוק קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד