כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
ללא קליטה סלולרית

שכירי חרב של וגנר דורשים להיקבר בכפר נידח

לוחמים בקבוצת וגנר, שכירי החרב של פוטין דורשים להיקבר בכפר מרוחק ברוסיה הנידחת. כח וגנר המורכב מאסירים לשעבר שניהלו משא ומתן עבור חירותם בתמורה ללחימה עבור פוטין, דרשו להיקבר בכפר רוסי קטן בשם באקוסקאיה בקרסנודאר בצפון הקווקז

שכירי חרב של וגנר דורשים להיקבר בכפר נידח
מלחמת אוקראינה - רוסיה צילום: שירותי החירום של אוקראינה

הקבוצה הרצחנית, כח וגנר, נאמנה לנשיא ולדימיר פוטין, וביצעה כמה מפשעי המלחמה הידועים לשמצה ביותר באוקראינה. חברי הקבוצה הידועה לשמצה, דורשים להיקבר בכפר רוסי מחוץ לציוויליזציה, מקום מנותק וללא קליטת אינטרנט.

הלוחמים הם אסירים לשעבר שניהלו משא ומתן על חירותם בתמורה ללחימה עבור פוטין, התברר שהם דורשים כחלק מהתנאים, להיקבר בכפר רוסי קטן בשם באקוסקאיה בקרסנודאר בצפון הקווקז, מקום ללא קליטה סלולרית.

ה'דיילי סטאר' מדווח, כי למרות שהאזור הגדול יותר של קרסנודאר ידוע בדרך כלל, הכפר הקטן אינו קיים בגוגל מפות או כל שירות מפות מקוון אחר המבוסס על לוויין. תמונות מבית הקברות בו דורשים הלוחמים להיקבר פורסמו בערוצי הטלגרם הרוסיים, והן מציגות קברים ענקיים ועליהם סמלים נוצריים.

מנהל הקבוצה, יבגני פריגוז'ין, הודה לאחרונה שהכפר קיים ודרישות הקבורה היו אמיתיות. הוא אמר: "מסיבות שונות הם כתבו בהצהרתם שבמקרה מוות הם רוצים להיקבר שם, אבל אף אחד לא יודע איך בדיוק מגיעים לשם". על פי ההערכות, כ-50 שכירי חרב קבורים שם עד כה, והתקשורת הרוסית המקומית טוענת שרבים מהם הם גברים שריצו "תקופות ארוכות על פשעים חמורים", אך הלכו להילחם למען רוסיה במקום להשלים את עונשי המאסר שלהם.

מלחמת אוקראינה רוסיה כח וגנר ולדימיר פוטין קווקז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד