ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"מתבייש בשבילם"

הגולשים לעגו לבתו החדשה של עמית סגל, שלא נותר חייב

לפני כשבוע דיווח העיתונאי המשפיע עמית סגל על הולדת בתו הראשונה, אליענה. היום שיתף סגל כי צייצנים תקפו וגידפו את ביתו בת השבוע. "הכל כשר במאבק. גם תינוקת בת שבוע", כתב סגל ופירט את האנשים שלעגו לו ולביתו

הגולשים לעגו לבתו החדשה של עמית סגל, שלא נותר חייב
התמונה שפרסם סגל לאחר הלידה צילום: טוויטר

בשבוע שעבר בישר הפרשן הפוליטי עמית סגל ל-681.9 אלף עוקביו בטוויטר ול-117,332 עוקביו בטלגרם על שמחה משפחתית בהולדת בתו הראשונה אחרי שני בנים. הפרסומים גררו אלפי תגובות בכל הרשתות בהן פעיל עמית סגל שכללו ברכות חמות ואיחולים לבביים מצד חבריו למקצוע העיתונות, לצד פוליטיקאים בהווה ובעבר וכן סתם אזרחים שמתעניינים בפוליטיקה ועוקבים אחרי דיווחיו ופרשנויותיו.

אך אמש פירסם סגל בעמוד הטוויטר שלו כי היו גולשים שבחרו לתקוף אותו ואת בתו בת השבוע. סגל שיתף שרשור בו קרא אחד הגולשים לצייצנים להציע שמות בהם עשוי סגל לקרוא לביתו. "אני אתחיל: בת גביר; בצלאלה; ביבית", כתב. אליו הצטרפו עשרות צייצנים שהציעו שמות מבזים שאת חלקם עדיף שלא להעלות על הכתב.

"‏לשרשור הזה בהשתתפות מיטב המחנה ההומניסטי, ובו גידופים וקללות לתינוקת בת שבוע שכל חטאה הוא ייחוסה המשפחתי, עשו לייקים ורשמו תגובות מיטב חברי המחנה ההומניסטי והליברלי, בהם יו"ר נוער יש עתיד, מיטב פעילי המחנה, אבות לילדים ועוד אנשי שלום בעיני עצמם. מתבייש בשבילם, כי הם לא יתביישו", צייץ סגל וגרר גל של תגובות אוהדות שתמכו בו וחיזקו אותו.

בהמשך הוסיף מספר דוגמאות לשמות גנאי שהציעו לביתו, וכתב כי "הכל כשר במאבק. גם תינוקת בת שבוע".

עמית סגל טוויטר יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד