י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הדורס שוחרר ממעצר בית

האם זועמת: "הילד שלי נרצח וזה עובר לסדר היום"

הנהג שדרס למוות ילד בן 9 בערד, שוחרר ממעצר בית וההורים השכולים זועמים | אמו זועקת: "אני תוהה למה הילד שלי נרצח וזה עובר לסדר היום, כי הוא חצי רוסי-חצי אתיופי? כי הפושעים הבדואים שולטים על חצי מדינת ישראל? איפה מערכת המשפט שטוענת לצדק?" | וכך מגיבים במשטרה

האם זועמת: "הילד שלי נרצח וזה עובר לסדר היום"
הילל ימהרן צילום: באדיבות המשפחה

עשרה ימים אחרי שהילל ימהרן בן התשע מערד נדרס למוות, אמיר אזברגה, בן 26 מכסייפה, החשוד שפגע, הפקיר אותו ונמלט - שוחרר ממעצר בית. איילה, אמו של הילל כתבה בפוסט שהעלתה לפייסבוק: "חלאת האדם צילם את הרכב שלו כדי להשוויץ לכולם איזה נזק גרם הילד שלי לפח הרכב שלו".

עוד כתבה אמו של הילל כי "אני תוהה למה הילד שלי נרצח וזה עובר לסדר היום, כי הוא חצי רוסי-חצי אתיופי? כי הפושעים הבדואים שולטים על חצי מדינת ישראל? איפה מערכת המשפט שטוענת לצדק?".

ימהרן בן התשע נהרג בתאונת פגע וברח בכביש 31, סמוך לכניסה לעיר. הוא נפגע באורח אנוש ופונה לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותו. הנהג הפוגע, בן 40 מפזורת כסיפה, נמלט תחילה מהמקום, אך נעצר כעבור זמן קצר.

על פי העובדות שבידי המשטרה הילד לא חצה במעבר חצייה ומנגד הנהג לא עבר על החוק ונסע באופן רגיל. כמו כן, בידי המשטרה תיעוד האירוע שמצביע על כך. "בחקירה טען שלא ידע במה הוא פגע. עזב את המקום התאונה המשיך בנסיעה פרק רגלית וברח", הסבירו במשטרה. הסנגור טען מנגד שאזברגה נכנס ללחץ ועלה לו הסוכר.

בית המשפט קבע שיש חשד סביר לכך שביצע את המיוחס לו - הפקרה לאחר פגיעה וגרימת מוות ברשלנות. כמו כן כי ישנו סיכוי סביר לשיבוש חקירה.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בתום חקירתו הובא החשוד בפני בית המשפט שקבע כי ישהה במעצר בית עד לסיום תיק החקירה. בימים אלו תיק החקירה הועבר לפרקליטות לשם הגשת כתב אישום".

מעצר בית תאונת דריסה ילד נהרג ערד הלל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד