י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רבבות לקוחות

מהפכה בבריאות: "זמני המתנה אפסיים"

רבבות לקוחות לאומית שירותי בריאות נהנים ממהפכת הבריאות הדרמטית שכוללת אלפי מרכזי רפואה מרווחים ומתן שירות מהיר עם זמני המתנה אפסיים • הצטרפו עוד היום ללאומית שירותי בריאות ותהנה גם אתם ממחירים השווים לכל כיס

מהפכה בבריאות: "זמני המתנה אפסיים"
בדיקות בלאומית צילום: Yossi Zeliger/Flash90

בלאומית שירותי בריאות מציינים ממש בימים אלה את מהפכת הבריאות הדרמטית שכבר הפכה מזמן לשיחת היום בריכוזים החרדים. במסגרת מהפכת הבריאות נהנים רבבות לקוחות לאומית ממאות מרכזי רפואה מרווחים ומקצועיים הפזורים בכל עיר ועיר, בכל שכונה שכונה.

לפרטים נוספים לחצו כאן >>>

כך לדוגמא, רק במהלך השנה החולפת הוקמו עשרות מרכזי רפואה מונגשים ומרווחים אשר מעניקים שירותי בריאות מקצועיים לרבבות הלקוחות. כך גם מאות רופאים חדשים הצטרפו לנותני הרפואה של לאומית אשר מתהדרים במקצועיות ובמתן שירות מהיר עם זמני המתנה אפסיים, דבר שלא ניתן למצוא באף מקום אחר.

כעת מציגים בלאומית שירותי בריאות את החיסכון הדרמטי בהוצאות, ממנה נהנים מידי חודש בחודשו רבבות לקוחות לאומית. על פי תעריפי לאומית המעודכנים: העלות החודשית לילד הינו אך ורק 18 שקלים בלבד.

בנוסף, העלות לטיפולי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וקלינאית תקשורת עומדת על סך של 21 שקלים בלבד. כמו כן, הלקוחות נהנים מחמישים וחמישה טיפולי התפתחות הילד בשנה עד גיל 18 ללא עלות.

אז אם גם אתם רוצים ליהנות ממחירים השווים לכל כיס ומקבלת שירות רפואי מהיר ומקצועי, הצטרפו כבר כעת לרבבות לקוחות לאומית שירותי בריאות ותהיו חלק מאלה שנהנים כבר כעת ממהפכת הבריאות המשמעותית ביותר שהייתה פה אי פעם.

לפרטים נוספים לחצו כאן >>>

לאומית שירותי בריאות מהפכת הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד