כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נחרד מהסיפור

אחרי ה'שבעה' על הרבנית: מרן הגרב"מ אזרחי יעתיר בתפילה מיוחדת

המקרה המזעזע של שולמית שנותרה כ'אלמנה' חיה לאחר שבעלה אושפז בכפייה, לא הותיר את מרן הגרב"מ אדיש • ביום הראשון של ימי השובבי"ם, הוא ייסע לקבר רחל ויעתיר בדמעות עבור התורמים 260 שקלים למשפחה הסובלת מעוני מחפיר • "זה אחד המקרים הקשים ביותר שידענו"

אחרי ה'שבעה' על הרבנית: מרן הגרב"מ אזרחי יעתיר בתפילה מיוחדת
הגרב"מ אזרחי צילום: באדיבות המצלם

סיפורה המזעזע של שולמית (שם בדוי), הגיע לידיעתו של מרן הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, שבימים האחרונים קם מה'שבעה' על רעייתו הרבנית ע"ה, והוא הודיע לאלתר שאת המקרה הזה הוא 'לוקח אתו' לתפילה מיוחדת בקבר רחל אמנו, שבבית לחם.

הקליקו כדי להציל את שולמית ושמונת ילדיה מחרפת רעב>>>

המקרה החל להתגלגל לפני מספר חודשים, כשבעלה של שולמית, אדם נורמטיבי ובעל משפחה למופת, אב לשמונה ילדים ובעל מסור לרעייתו, נקלע למצורה נפשית חריפה מאוד, ובתוך זמן קצר נאלצה רעייתו להזמין לו אמבולנס ומשטרה, כדי שיאשפזו אותו בכפייה בבית חולים לתשושי נפש רח"ל.

השכנים והמכרים סברו שהוא נסע לחו"ל לגייס כספים לצורך כיסוי חובות וכדו', אבל בפועל היא נותרה בבית עם שמונה ילדים שהגדול מביניהם עוד לפני הבר מצווה, ואין לה שום יכולת לעבוד או להתפרנס, הבקשה לביטוח הלאומי עוד לא עובדה די הצורך ואין להם שום קצבה או מקור הכנסה מינימלי.

בגלל הבושה הנוראה, היא לא סיפרה לאיש על מה שקרה. אפילו בני משפחתה הקרובים הוריה ואחיותיה לא ידעו על כך שבעלה מאושפז בכפייה, הסוד נשמר באדיקות רבה, ורק המחסור הנורא שהלך והחריף, הסגיר אותם.
היתה זו הגננת של הילדה ש'הלשינה' לרב השכונה על תסמיני המצוקה הנוראיים שהיא רואה את הילדה, ובתוך זמן קצר גילה הרב עד כמה חמור המצב.


גבאי הצדקה השכונתיים מיהרו לבקש את עזרת 'קופת העיר', ולשם כך הוקמה קרן מיוחדת. הציבור התבקש לתרום, אבל בגלל הפרטים החסויים ואי היכולת לפרסם את השמות ואת התמונות, ההיענות אינה גבוה במיוחד.
לנוכח האמור הודיע מרן הגרב"מ אזרחי שליט"א, שהוא לוקח את המקרה הזה לטיפולו האישי, וביום ראשון בימי השובבי"ם, יום ראשון הקרוב, הוא יעלה לקבר רחל שבבית לחם, שם יעתיר בתפילה ובתחנונים בדמעות להצלחת הקרן ולהצלחת כלל התורמים ל'קופת העיר' ובאופן מיוחד ופרטני למי שיתרום סכום של 260 שקלים לפחות לקרן ההצלה והסיוע של הגב' שולמית, שנותרה כאלמנה חיה, ואין לה משען ומשענה.

הקליקו כדי להציל את שולמית ושמונת ילדיה מחרפת רעב>>>

קופת העיר הגרב''מ אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד