ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"בעידנא דריתחא"

לאחר שכינה את סמוטריץ' "חמור", הגרב"צ מוצפי מתנצל

אחרי המתקפה על שר האוצר סמוטריץ', הגאון הרב בן ציון מוצפי מבהיר: "היו שם ביטויים לא טובים וגם פוגעניים". הרב הוסיף: "הנני מתנצל בכל לב על שנאמרו"

לאחר שכינה את סמוטריץ' "חמור", הגרב"צ מוצפי מתנצל
הגרב"צ מוצפי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שתקף את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וכינה אותו "חמור", ראש ישיבת "בני ציון" הגאון רבי בן ציון מוצפי מגדולי הרבנים הספרדים, מתנצל על דבריו. "לגבי הדברים שנאמרו על ידי בליל עשרה בטבת בשיעור, בהם העברתי ביקורת על הורדת המס על משקאות ממותקים", אמר הגאון רבי בן ציון מוצפי. "לצערי היו שם ביטויים לא טובים וגם פוגעניים שנאמרו מתוך "עידנא דריתחא" שלא היו צריכים להיאמר. הנני מתנצל בכל לב על שנאמרו, ומבקש סליחה ממי שנפגע מהם", הבהיר.

כזכור, בעקבות השמחה בציבור החרדי על ההחלטה להוריד את המס על השתיה המתוקה שהשית ליברמן, הגאון רבי בן ציון מוצפי מגדולי הרבנים הספרדים, תקף בשיעורו את החלטת שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

"איזה מטופשים אלה", אמר הרב לשומעי לקחו, "החמור הזה הולך מוריד את המס על המשקאות הממותקים, טמבל. אנחנו המדינה מספר אחת בקטיעת אברים, ממה זה בא? ממחלת הסוכרת, עברו את המיליון של חולי סוכרת, למעלה מעשרה אחוז מהאוכלוסייה, זה הידועים".

הרב המשיך ותקף: "יש כאלה שיש להם סוכרת שקטה שלא גילו אותה. הסוכרת באה כשאוכלים סוכר, שותים מתוק, גם משמין, גם מביא מחלות נוראות, סוכרת זה מגפה נוראה".

לדברי הרב את ביטול המס על החד פעמי הוא מבין אך את ביטול המס על השתיה המתוקה לא: "בא הטיפש הזה, חד פעמי אני מבין אותך, בסדר תוריד, אבל דבר ראשון משקאות ממותקים על הבוקר, מה קרה?".

הרב בן ציון מוצפי בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד