י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שלל תקריות אנטישמיות

לונדון: תקף את המשפחה היהודית עם סכין

זוג חרדים עם תינוק בן שנה הותקף בסטמפורד היל - לונדון. גבר אנטישמי שלא היה מרוצה מכך שהזוג צועד לאט מדי, דחף את הילד בן השנה וצעק "זוז לעזאזל יהודי, אני אדקור ואהרוג אותך" וחתך את הקורבן בידו ובפניו

לונדון: תקף את המשפחה היהודית עם סכין
תקיפת האב בלונדון צילום: ארגון השומרים של סטמפורד היל

אב ובנו, חרדים, הותקפו ב-30 בדצמבר באכזריות באזור סטמפורד היל תוך כדי הליכה. כך דווח ארגון השומרים של לונדון. האיש טייל עם אשתו ובנו בן השנה, כשלפתע הותקפו על ידי גבר שאחז בסכין. האנטישמי דחף תינוק בן שנה בעגלה, ואז צעק לאביו: "לך לעזאזל, יהודי **** אני הולך לחתוך אותך למוות". והוא באמת ניסה לעשות זאת - הוא תקף את האיש, והניף סכין לעברו. חתכים נראו בצווארו ובזרועותיו של הקורבן.

באירוע אנטישמי נוסף, גבר נכנס לחנות בסטמפורד בצרחות "יהודים לא נותנים לי עבודה, יש לי אקדח" רוקן את הקופה ונראה נמלט מהמקום. ארגון השומרים פרסם תיעוד של הגנב האנטישמי וביקש לפנות לארגון או למשטרה למי שיש פרטים על הגנב.

במקרה תקיפה נוסף בסטמפורד היל, גבר אנטישמי נכנס למאפייה בבעלות יהודית בסטמפורד היל שאל גברת חסידית "האם את יהודייה", ואיים עליה באגרופים.

במקרה נוסף בסטמפורד היל, אישה מטורללת תקפה מילולית גבר בן 30 עם תסמונת דאון, וקפצה על אימו בת ה-70 וגרמה לה נקע בזרוע ביום ראשון האחרון.

ארגון השומרים לונדון תקיפות אנטישמיות אנטישמיות בבריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד