א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

בפגישתו עם יו"ר 'מזור' הרב שמעון רגובי: הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו עודד ובירך על פעילות הארגון

במהלך המפגש המיוחד סקר הרב רגובי את פעילות הארגון המעניק הכוונה מקצועית לרפואה מיטבית תוך התאמה אישית ואף העלה על השולחן סוגיות הלכתיות – רפואיות להכרעתו של הרב הראשי

בפגישתו עם יו"ר 'מזור' הרב שמעון רגובי: הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו עודד ובירך על פעילות הארגון
מזור הרב לאו צילום: באדיבות המצלם

"שתוכלו להמשיך ולסייע לעם ישראל" כך בברכה לבבית סיים הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו את המפגש המיוחד שקיים עם יו"ר ארגון 'מזור' הרב שמעון רגובי.

בפתח המפגש פרש הרב רגובי בפני הרב הראשי לישראל את פעילות הארגון על נדבכיו השונים, את הקשר ההדוק עם גדולי הרופאים והמומחים בישראל ובעולם, ואת הסיוע הרב שמעניק הארגון בייעוץ והכוונה רפואית, כאשר אלפי פונים מקבלים מענה יעיל ללא ביורוקרטיה מיותרת כאשר הם ניצבים בפני מצבים רפואיים לא פשוטים, והארגון מכווין ומפנה אותם לכתובת הרפואית הנכונה לתחום הנדרש.

לרב שמעון רגובי, מבכירי היועצים הרפואיים בישראל, היכרות עמוקה ורבת שנים עם מערכת הבריאות בארץ ובעולם, ועם הניסיון הרב שצבר הוא מסייע על מנת לתת את המידע המקצועי והמתאים ביותר עבור החולה.

בארגון שמים דגש על הפניה איכותית ומותאמת לכל פונה, על מנת שיוכל לקבל את הסיוע ללא ביורוקרטיה מיותרת וכספים מיותרים, כשהם מעניקים את ההכוונה גם בהתאמה לסוג הביטוחים וקופת החולים של הפונה.

ארגון מזור מתמקד ביעוץ, הכוונה, ליווי ומתן מידע רפואי מקצועי. צוות הארגון מטפל בכל מקרה ברגישות, במסירות ובמקצועיות רבה. הצוות הוכשר ע"י הרב שמעון רגובי, מבכירי היועצים הרפואיים בישראל, מתוך הכרות עמוקה ורבת שנים עם מערכת הבריאות בארץ ובעולם, על מנת לתת את המידע המקצועי והמתאים ביותר עבור החולה. ארגון מזור משלב טכנולוגיות חדשות למחקר ומידע רפואי ומעניק בנוסף גם תיאום וליווי כדי להקל על הקשיים הבירוקרטיים העומדים בפני החולה ומשפחתו.

במהלך הפגישה העלה הרב שמעון רגובי על שולחנו של הרב הראשי לישראל מספר סוגיות הלכתיות – רפואיות על מנת שיכריע ויפסוק בהם.

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו הביע את התרשמותו הרבה מפעילות הארגון אשר חוצה מחנות ומגזרים, והאציל מברכתו על ראשי הארגון ובראשם הרב רגובי, תוך שהוא מאחל שיוכלו להמשיך ולהיות לעזר לעם ישראל.

מזור שמעון רגובי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד