כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
70 אחוזים נדבקו

סין מודה כי מקרי המוות שלה מקוביד הם 'עצומים'

בייג'ינג הפסיקה בפתאומיות את גישת האפס-קורונה שלה בחודש שעבר, מהלך שהוביל לקריסת בתי החולים. המשרפות בסין לא עומדות בעומס שריפת הגופות. כעת גורמים רשמיים מתחילים להודות במספר המקרים הגבוה. מומחים במערב אומרים כי המדינה מתמודדת עם 9,000 מקרי מוות יומיים

סין מודה כי מקרי המוות שלה מקוביד הם 'עצומים'
וירוס הקורונה צילום: Pixabay

פקידים סינים הודו כי המספר הכולל של מקרי המוות הקשורים לקורונה במדינה הוא 'עצום', כאשר רופא אחד אמר כי ייתכן ש-70 אחוזים מ-25 מיליון תושבי שנגחאי נדבקו. העלייה התלולה במקרים הגיעה לאחר שגישת ה'אפס-קורונה' של בייג'ינג הסתיימה בפתאומיות בחודש שעבר, ומוטטה במהירות את בתי החולים והמשרפות שם גופות המתים נשרפות.

בהודאה נדירה, פקידי בריאות רשמיים אמרו בתקשורת כי "המדינה רואה עלייה במקרים הקריטיים או במתים". עם זאת, בניסיון להצניע את המצב, הם טענו כי הזינוק עולה בקנה אחד עם מדינות אחרות.

מומחים טוענים שסין מתמודדת עם 9,000 מקרי מוות ביום בגל המתמשך ששוטף את המדינה. צ'ן ארז'ן, סגן נשיא בית החולים בסין וחבר בפאנל הייעוץ המומחים של קורונה בשנגחאי, העריך כי ייתכן שרוב מתוך 25 מיליון התושבים נדבקו.

ה'דיילי מייל' דיווח, כי חולי קורונה קשישים נמצאו דחוסים במסדרונות בית החולים בשנגחאי, משתעלים, נאנקים ומתנשפים. בשני בתי חולים בעיר, מאות חולים קשישים ברובם שכבו על אלונקות בשטחים ציבוריים כשמחלקות המיון מתמלאות מעבר ליכולת.

קורונה סין מוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד