כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פרצה למרכז קניות

פרה מבולבלת חולצה פעמיים תוך 24 שעות על ידי המשטרה

לאחר שפרצה למרכז קניות, פרה מבולבלת באוסטרליה נלקחה לקמפוס האוניברסיטה הסמוך למשך הלילה. אך גרמה לעוד כאוס תוך 24 שעות והיה צורך להציל אותה שוב. כבאים חילצו אותה וסייעו לה

פרה מבולבלת חולצה פעמיים תוך 24 שעות על ידי המשטרה
נסיונות חילוץ הפרה מהבוץ צילום: fire.nsw.gov

פרה חולצה פעמיים בתוך 24 שעות על ידי מומחי כיבוי והצלה. הפרה חוללה כאוס בניו סאות' ויילס, אוסטרליה, מוקדם יותר השבוע. היא הופיעה לראשונה במרכז קניות באזור קאדנס, היא השתוללה  וכבאים מתחנת הכיבוי הסמוכה ניסו לעצור אותה מלהשתולל במקום.

לאחר שגייסו את המשטרה לעזרה, הם הצליחו ללכוד את הפרה ולקחו אותה לאוניברסיטת מערב סידני למשך הלילה. עם זאת, התוכנית הזו לא צלחה, הפרה הגדולה נתקעה בבוץ - עד בטנה בשטח הקמפוס. הכבאים חזרו אל הפרה פעם נוספת ומשכו אותה עם צינור כיבוי מחוץ לבית הכבד.

הכבאים נעזרו בצוות מיוחד מתחנת כיבוי האש שבאו עם חבלים - כי פרה גדולה דורשת כמות די גדולה של אנשים כדי לחלץ אותה מבוץ. סרטון החילוץ פורסם על ידי צוות הכיבוי, שם ניתן לראות את הפרה נשלפת החוצה, אך נופלת מיד בחזרה פנימה. אחד מחברי הצוות, שנשמע מיואש למדי, אמר: "זה נפל, שוב", לבסוף היא חולצה. יצוין כי למרות חקירות מקיפות, איש לא הצליח למצוא מהיכן הגיעה הפרה או מי בעליה.

אוסטרליה פרה יחידת חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד