כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ממשיכים להוביל

מבצע יוצא דופן ב'נתיב מובייל': 700 ש"ח הטבות והנחות

חברת 'נתיב מובייל' הרשומה על מספר פריצות דרך משמעותיות בענף הסלולר הכשר, יוצאת כעת במבצע פורץ דרך גם כן, בו הם מעניקים 700 ש"ח של הטבות והנחות: 200 ש"ח הנחה על כל הסמארטפונים וכן מערכת גוגל מסוננת למשך 4 שנים בחינם (בשווי 500 ש"ח)

מבצע יוצא דופן ב'נתיב מובייל': 700 ש"ח הטבות והנחות
מכשירי נתיב מובייל צילום: יח"צ

'נתיב מובייל' יוצאים ב'מבצע חורף+++' בו הם מעניקים ללקוחות החברה הטבות בשווי 700 ש"ח. כן, שמעתם נכון לגמרי. במסגרת ההטבה, תוכלו לבחור באחד ממכשירי הסמארטפון המתקדמים אותם משווקת החברה בהנחה של 200 ש"ח ובנוסף תקבלו בחינם דפדפן גוגל מסונן למשך 50 חודשים, בשווי של 500 ש"ח. (זאת ללא כל התחייבות מראש!).

המהפכה של 'נתיב מובייל' החלה כבר לפני למעלה מעשור. אז החלו לראשונה להכניס את שרתי הסינון המתקדמים לתוך הסמארטפונים והנגישו אותם גם עבור ציבור שומר המצוות. מאז ועד היום מובילה החברה מספר מהפכות נוספות בענף הסלולר הכשר הנוגעות גם לאיכות הגלישה ובקרת הסינון וגם לשירותיות, כדלהלן.

שת"פ עם סמסונג העולמית

לנתיב מובייל שיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה סמסונג, המביאה לכך שהחברה יכולה להתקין את מערכת הסינון בתוך המכשירים מבלי לפגוע במערכת ההפעלה כלל. כך משתמש הסמארטפון יכול אף לעדכן שינויי גרסה במערכת ההפעלה ללא כל בעיה (שינויים הכוללים בתוכם עשרות אם לא מאות תיקונים ושיפורים של היצרנית) ובלי שהיא "תינעל" על הגרסה המיושנת, כפי שקורה לא אחת במערכות סינון אחרות.

שיתוף הפעולה אחראי גם לכך שהחברה משווקת את הגרסה הכשרה של מיטב הסמארטפונים, החדשים והעדכניים ביותר בשוק העולמי, לעתים עוד בטרם אלו נמכרים בחנויות.

שירותיות פורצת דרך

בישראל אנו רגילים לכך כי עבור מתן שירות תמיכה, אנו זקוקים להמון זמן פנוי וקור רוח לקראת המתנה ארוכה ומורטת עצבים, כאשר גם בסופה לא תמיד אנו מקבלים מענה ראוי. בנתיב מובייל מענה שירותי מהיר ויוצא דופן, בו לא תצטרכו להמתין על הקו מעבר לדקות ספורות על מנת לקבל שירות אדיב ויעיל. בתחום הגלישה הכשרה, שירות מהיר ויעיל הוא עניין נחוץ ביותר עבור הלקוחות הזקוקים למענה שוטף אונליין עבור פתיחת אתרים, התאמת גלישה וכו'.

ממשיכים להוביל

נתיב מובייל ממשיכה עד היום להוביל בענף הסלולר הכשר, עם אלפי לקוחות מרוצים וטכנולוגיות משוכללות ומתקדמות להגנה וסינון תכנים. זו ההזדמנות שלכם להיות חלק מהתנופה האדירה של נתיב מובייל וליהנות מהטבות יוצאות דופן, ללא שום התחייבות מראש מצדכם. המבצע לשבועיים בלבד (עד 20.01.23). מהרו להצטרף.

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 074-7001717

נתיב סלולר כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד