כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בשורה משמחת

אחרי עשרה שבועות: שוחרר הפצוע הקשה מהפיגוע בקרית ארבע

עופר אוחנה שנפצע בפיגוע ירי בקרית ארבע אמר עם שחרורו מבית החולים: "אני מודה לצוות בהר הצופים על הדרך הארוכה ועל המקצועיות". הוא הוסיף: "תודה לכל מי שדאג והתפלל לשלומי"

אחרי עשרה שבועות: שוחרר הפצוע הקשה מהפיגוע בקרית ארבע
זירת הפיגוע בקרית ארבע צילום: דוברות מד"א

עופר אוחנה, שנפצע קשה מאוד בפיגוע הירי בקרית ארבע, לפני למעלה מחודשיים, שוחרר הבוקר (חמישי) מאשפוז במחלקת השיקום בהדסה הר הצופים, לאחר טיפול ממושך כשהוא במצב טוב ועומד על שתי רגליו.

מנהלת מחלקת השיקום בהדסה הר הצופים, פרופ׳ איזבלה שוורץ, סיפרה כי אוחנה נלחם בכל כוחותיו כדי לשוב אל היכולות שאיבד בעקבות פציעתו הקשה: "עופר נפצע באורח קשה ביותר וסבל מפגיעות רבות, אמרה שוורץ, "הוא הופנה למחלקת השיקום בהדסה הר הצופים כדי להתחיל בעבודה הקשה באמת. צוות המחלקה, רופאות ואחים ואחיות, פיזיותרפיסטים, עובדים סוציאליים ומרפאים בעיסוק, ליוו אותו יום יום בטיפולים שונים, במקצועיות ובהמון סבלנות ונטעו בו אמונה עצמית ותקווה. הוא הוכיח כמה שהוא חזק ואכן עבר ועודנו עובר תהליך מדהים. הוא ימשיך בטיפול בשיקום יום בהדסה הר הצופים ויזכה למעטפת מקצועית על מנת לחזור למעגל חייו הקודם, כך שהצוות כולו ימשיך ללוות אותו במסירות".

אוחנה אמר עם שחרורו מבית החולים: "אני מודה לצוות בהר הצופים על הדרך הארוכה ועל המקצועיות שתמיד מלווה במאור פנים. הם לא ויתרו לי לרגע. בזכותכם אני יוצא מחוזק היום לביתי, מצליח ללכת ולחזור לעצמי. יש לפני עוד דרך ארוכה של שיקום, אבל אני מאמין בע"ה שיהיה בסדר".

אוחנה הוסיף: "תודה לעם ישראל, לכל מי שדאג והתפלל לשלומי כל העת ותודה למשפחתי".

כזכור, בפיגוע הירי שהתרחש בשכונת קרית האבות בקרית ארבע, נרצח אדם אחד וארבעה נוספים נפצעו. מצבו של אחד הנפגעים, גבר בשנות השישים לחייו הוגדר תחילה אנוש אולם בבית החולים הדסה עין גרם לשם הובהל באמצעות מסוק צבאי - נאלצו לקבוע את מותו.

 

פיגוע ירי קרית ארבע עופר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד