כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מנכ"ל 'בית חם' הרב אריה מונק זכה בפרס זוסמן-ג'וינט לשנת 2022

פרס זוסמן-ג'וינט נחשב לפרס המשמעותי ביותר בתחום העשייה החברתית בישראל # מנימוקי השופטים: "הרב אריה מונק – מדגים פריצת דרך בתוך החברה החרדית לשיח ועשייה בתחום החשוב של בריאות הנפש. היקף העשייה שלו גדול ומשמעותי, ברמה הארצית, פועל בכמאה ישובים, הוא דוגמא לעשייה משמעותית, מקצועית, מקיפה ובעלת ערך חשוב מאין כמוהו"  

מנכ"ל 'בית חם' הרב אריה מונק זכה בפרס זוסמן-ג'וינט לשנת 2022
בית חם פרס זוסמן צילום: באדיבות המצלם

כבר 20 שנה ברציפות שמוענק פרס זוסמן-ג’וינט למצויינות בתחום פיתוח השירותים החברתיים בישראל. הפרס מוענק לשלושה מייזמים, אשר תרמו תרומה מיוחדת ומשמעותית למצויינות בתחום השירותים החברתיים בישראל. לכל אחד משלושת האישים הזוכים מוענק הפרס. בכל שנה נבחרות קטגוריות שונות מכלל התחומים הקשורים לעשייה החברתית.

הפרס שניתן על שם לאונור ולארי זוסמן ז"ל, הוענק השנה לשלושה אישים ובהם מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק, בקטגוריית מיזמים חברתיים חדשניים העוסקים בתכנון והנגשת שירותים להגברת חוסן נפשי ושילוב בחברה בקרב מתמודדי נפש. 

בנימוקי הזכיה כתבו השופטים כי "הרב אריה מונק – מדגים פריצת דרך בתוך החברה החרדית לשיח ועשייה בתחום החשוב של בריאות הנפש. היקף העשייה שלו גדול ומשמעותי, ברמה הארצית, פועל בכמאה ישובים, הוא דוגמא לעשייה משמעותית, מקצועית, מקיפה ובעלת ערך חשוב מאין כמוהו בתוך חברה החרדית שמתנהלת בשמרנות יחסית בתחום בריאות הנפש".

מנכ"לית ג'וינט ישראל, ד"ר סיגל שלח ציינה: "אנו בג'וינט פועלים לצמצם פערים חברתיים-כלכליים וליצירת אימפקט הן ברמת האדם והן ברמת המערכת כולה. פרס זוסמן-ג'וינט, המוענק זו השנה ה -20, הוא מנגנון לעידוד מיזמים חברתיים עם אימפקט משמעותי ואמצעי חשוב בקידום חדשנות ומצוינות בתחום השירותים החברתיים בישראל. אני מברכת את שלושת הזוכים לשנת 2022 ומודה למשפחת זוסמן על שותפותם רבת השנים".

פרס זוסמן-ג'וינט נחשב לפרס המשמעותי ביותר בתחום העשייה החברתית בישראל, ומטרתו להגביר את המודעות לנושא היזמות והחדשנות החברתית ובכך להודות לאנשים הפועלים למען החברה הישראלית.

הרב אריה מונק, מנהל את העמותה מזה כ-20 שנה. מינף את פעילות העמותה והפך אותה לאימפריה המובילה כיום במקום הראשון הן בנושא השיקום התעסוקתי והן ברשת המרפאות לבריאות הנפש הפרוסה ברחבי הארץ ועוד.

הרב אריה מונק, הודה לראש ועדת פרס זוסמן-ג'וינט על קבלת הפרס ואמר כי "בלב מלא התרגשות אני שמח על קבלת הפרס ולהמשיך להוביל את בית חם, על כל שלוחותיו ומגוון התכניות הפועלות תחת העמותה, בית חם חוללה מהפכה אדירה בתחום בריאות הנפש בציבור החרדי, בברכתם של גדולי ישראל שליט"א מכל החוגים והעדות. העבודה המסורה של הצוותים הרפואיים ושאר אנשי המקצוע, העובדים במסירות ובדיסקרטיות היא שזיכתה את בית חם בפרס המשמעותי ביותר בתחום העשייה החברתית בישראל. נמשיך את העשייה החשובה למען מתמודדי הנפש בציבור החרדי".

בית חם אריה מונק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד