כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הגדרה קולעת: "מועצת זכויות הטרוריסטים"

שר החוץ אביגדור ליברמן על החלטת מועצת זכויות האדם של האו"ם לחקור את ישראל: "מעודדים טרור"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

שר החוץ אביגדור ליברמן התייחס להחלטת מועצת זכויות האדם של האו"ם על חקירת פשעי מלחמה של ישראל ואמר: "מועצת זכויות אדם של האו"ם הפכה מזמן למועצה לזכויות הטרוריסטים".

ליברמן הוסיף כי "כשמדינות כמו ונצואלה וקובה, שכלל לא מכירות את המושג 'זכויות אדם', מצביעות נגדנו סימן שאנחנו עושים את הדברים הנכונים".

מועצת זכויות האדם של האו"ם הודיעה היום אחה"צ, בדיון מיוחד שקיימה על המבצע והלחימה בעזה, על פתיחת חקירה נגד ישראל בחשד להפרת זכויות אדם ע"י צה"ל במהלך הלחימה.

המועצה החליטה ברוב של 29 בעד ו-17 נמנעים על הקמת ועדה בינלאומית שתשלח לאיזור בכדי לחקור את התנהלות צה"ל בעזה על פי החוקים הבילאומיים. בישראל הגיבו ואמרו "המועצה שולחת מסר ברור לחמאס ולארגוני טרור בכל מקום שהשימוש באזרחים כמגנים אנושים הוא אסטרטגיה יעילה".

גם שרת המשפטים ציפי לבני הגיבה הערב להחלטת מועצת הביטחון של האו"ם ואמרה "יש לי שתי מילים לומר על ההחלטה של מועצת זכויות האדם של האו"ם -חפשו אותי!

"אנחנו נמשיך לקבל החלטות למען בטחון אזרחי ישראל לפי המצפן המוסרי שלנו, צה"ל ילחם בטרור וימשיך לעשות המירב להמנע מפגיעה בחפים מפשע, ואתם תמשיכו לעודד את הטרור - כי זה בדיוק מה שההחלטה שלכם עושה".
חמאס ליברמן זכויות אדם משרד החוץ אום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד