כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
רצח לאור יום

נקבע מותו של קבלן מוכר שנורה במרכז הארץ

הקבלן פונה לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב במצב קשה, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו אחרי שנלחם על חייו במשך שעות | מדובר ביזם נדל"ן מוכר, שלאחרונה זכה במכרז פינוי-בינוי גדול באזור השרון  

נקבע מותו של קבלן מוכר שנורה במרכז הארץ
חזית בית החולים אסף הרופא צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

נקבע מותו של קבלן מוכר שנורה היום (חמישי) בראשון לציון: הקבלן, תושב ראשון לציון בשנות ה-60 לחייו נורה הבוקר ברחוב פריימן בעיר. הוא נסע במונית לתחנת דלק בדרך המכבים, שם חבר לאמבולנס. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב במצב קשה, אך בהמשך הידרדר מצבו לאנוש עם הגיעו לחדר הטראומה, וכאמור, אחר הצהריים נקבע מותו.

מחקירה ראשונית עלה כי הקורבן הגיע לרחוב פריימן במונית למפגש עם אדם. כשירד מהמונית הגיח אלמוני וירה לעברו. לא ידוע אם הקורבן הספיק לדבר עם האדם שפגש לפני שנורה. לאחר הירי הוא נכנס חזרה למונית, שהסיעה אותו לתחנת הדלק בדרך המכבים, שם כאמור חבר לאמבולנס של מד"א.

ע"פ הדיווח ב"חדשות 12", הנרצח הוא קבלן מוכר שעסק בין היתר בהתחדשות עירונית. לאחרונה זכה במכרז פינוי-בינוי גדול באזור השרון.

פרמדיק מד"א עודד שינקמן שפינה אותו מהזירה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע יושב בתוך רכב כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו. הוצאנו אותו והעלינו אותו לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו לבית החולים כשמצבו קשה".

 

רצח יזם נדלן קבלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד