כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הוועד של אש"ף כונס

אבו מאזן: "מגנים בתוקף את הפלישה של בן גביר לאל-אקצא"

בעקבות עלייתו של השר בן גביר להר הבית כונס הערב הוועד הפועל של אש"ף לישיבה. אבו מאזן: "הפלישה של בן גביר לאל-אקצא היא הוצאה לפועל של מדיניות ממשלת נתניהו"

אבו מאזן: "מגנים בתוקף את הפלישה של בן גביר לאל-אקצא"
אבו מאזן צילום: פלאש 90

ישיבת הוועד הפועל של אש"ף התקיימה הערב (רביעי) בהובלת יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, במטרה לבחון את צעדי ההתמודדות מול מה שכינו "צעדי ממשלת ישראל שהחלו בפלישה למסגד אל-אקצא", כך דווח בטלגרם של 'כאן 11'.

במהלך הישיבה, שהתקיימה ברמאללה, אמר אבו מאזן כי יש לבחון את הסוגיות לא רק בנוגע לישראל אלא גם בנוגע לממשל האמריקני "שעומד מאחורי המדיניות הישראלית". אבו מאזן אמר כי "הפלישה של בן גביר לאל-אקצא היא הוצאה לפועל של מדיניות ממשלת נתניהו, אנו מגנים אותה בתוקף, כפי שגינו מדינות רבות ברחבי העולם, שמענו גם גינויים לכך בתוך ישראל, לא מתוך אהבה אלינו אלא מתוך הגנה על עתיד מדינת ישראל".

בהתייחסו לדיון במועצת הביטחון הוסיף אבו מאזן, "אנו מקווים שמי שהתרגלה להטיל וטו לא תפעל כך". אבו מאזן הבהיר, "נפעל במישור האזורי בכל הנוגע לתגובה על תוכניות ממשלת נתניהו החדשה אשר אין לשתוק עליהן. אנו מקווים שבית הדין בהאג ימהר בקבלת החלטותיו בנוגע לכיבוש הישראלי, הופעלו כלפינו לחצים כבירים על מנת לסגת מהצעד הזה, אך לא ויתרנו על זכויותינו".

במקביל, שר החוץ הירדני, איימן ספדי, ושר החוץ התורכי, מבלוט קאווזוגלו, קיימו היום שיחת טלפון במהלכה אישרו את גינויים המוחלט "להסתערות של השר ישראלי על מסגד אל-אקצא ביום שלישי".

ספדי וקאווזוגלו הדגישו את הצורך בכך שישראל תכבד את הסטטוס קוו ההיסטורי והחוקי בהר הבית.

אבו מאזן אשף בן גביר הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד