י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יום של אלימות

בן 15 במצב אנוש לאחר שנדקר; חשוד נעצר

יום של אלימות ופשע בעיר ראשון לציון. המשטרה עצרה הערב תושב העיר בחשד לדקירתו הערב של קטין בן 15 שהובהל לבית החולים באורח אנוש. ממ"ז מרכז הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז

זירת הדקירה בראשל"צ
זירת הדקירה בראשל"צ צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו הערב (חמישי) בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר חשד לדקירתו של קטין כבן 15 באורח אנוש ע"י חשוד שנמלט מהמקום.

בתום סריקות ופעולות חקירה מהירות, הצליחו השוטרים לעצור את החשוד - תושב העיר בשנות העשרים לחייו. בהתאם לנסיבות האירוע וחומרתו, לרבות גיל הקורבן ופציעתו האנושה, הנחה מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון, כי החקירה תנוהל ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז.

הבאת החשוד לדיון בבית המשפט מחר, תיבחן בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 21:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב רש"י בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שמיר-אסף הרופא נער כבן 15 במצב קשה ולא יציב עם פציעה חודרת.

הפאראמדיקים של מד"א, איל רוט ושיר שאנאנס סיפרו: "הנער שכב על בסמוך לכניסה לבניין מגורים כשהוא סובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח כשמצבו קשה ולא יציב."

זהו מקרה אלימות שני שמתרחש היום בעיר ראשון לציון כאשר הבוקר נרצח ביריות קבלן ויזם לאור יום.

בן 15 דקירה ראשון לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד