כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ההשמצות עולות שלב

הנסיך הארי: "וויליאם וקייט אמרו לי ללבוש מדי נאצים"

בשנת 2005, הנסיך הארי צולם לבוש בתחפושת נאצית במסיבת 'ילידים וקולוניאליים'. עכשיו מתברר כי מי שייעץ להארי ללבוש את המדים, היו אחיו וגיסתו. הארי טוען בספר חדש כי וויליאם אחיו יעץ לו ללבוש את המדים. לאחר פרסום התמונה הארי חטף ביקורת קשה

הנסיך הארי: "וויליאם וקייט אמרו לי ללבוש מדי נאצים"
הנסיך הארי בראיון צילום: צילום מסך רשת CBS

ההאשמות והשמצות קשות במשפחת המלוכה, על פי דיווחים בארה"ב, הנסיך הארי טוען בספר הזיכרונות שלו, שהנסיך וויליאם והנסיכה קייט מידלטון אמרו לו ללבוש מדים נאצים והיללו אותו כשראו זאת. כזכור בשנת 2005, הנסיך הארי צולם לבוש בתחפושת נאצית במסיבת נושא "ילידים וקולוניאליים", מה שעורר זעם רב באותה תקופה, ובסרט תיעודי של נטפליקס לאחרונה, הארי כינה זאת "אחת הטעויות הגדולות" בחייו.

אבל בראיון חדש שדווח לראשונה על ידי אתר Page Six האמריקני, בנו המנודה של המלך צ'ארלס, כותב בספרו כי התקשר לוויליאם וקייט כדי לשאול את דעתם אם עליו ללבוש מדי טייס או תחפושת נאצית למסיבה, והם בחרו באחרון. הארי כותב: "התקשרתי לווילי וקייט, שאלתי מה הם חושבים. הם אמרו מדים נאצים".

בפרק של הסרט התיעודי של הארי ומייגן, בנטפליקס שפורסם בחודש שעבר, הארי אמר שהוא מתחרט על שלבש את המדים עם צלב קרס.

הארי אמר: "זו כנראה הייתה אחת הטעויות הגדולות בחיי. הרגשתי כל כך בושה אחר כך. כל מה שרציתי לעשות, זה לעשות את זה נכון". הוא הוסיף: "יכולתי פשוט להתעלם מזה וכנראה עשיתי את אותן הטעויות שוב ושוב בחיי. אבל למדתי מזה". הארי, שהיה אז בן 20, צולם מחזיק משקה וסיגריה כשהוא לובש את התחפושת.

הארי ומייגן וויליאם וקייט ארמון בקינגהאם מדי נאצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד