י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בכיר הליכוד במתקפה חריגה

דודי אמסלם נגד נתניהו: "אנחנו הספרדים לא ישפילו אותנו" • צפו

בהפגנת תמיכה שנערכה מחוץ לביתו, התייחס ח"כ דוד אמסלם לכך שלא קיבל את אחד מהתפקידים אותם דרש ותקף באופן ישיר את ראש הממשלה נתניהו: "הוא מספר לי סיפורי עליבאבא שהוא מפחד שאני יבוא חשבון עם האופוזיציה". עוד אמר: "אנחנו הספרדים לא ישפילו אותנו"

דודי אמסלם נגד נתניהו: "אנחנו הספרדים לא ישפילו אותנו" • צפו
נתניהו ואמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי ששמר על שתיקה מאז השבעת הממשלה, חבר הכנסת ובכיר הליכוד דודי אמסלם, שהתעקש לקבל אחד משני התפקידים: שר המשפטים או יושב ראש הכנסת ונותר ללא תפקיד, יוצא היום (שישי) במתקפה חזיתית כנגד מנהיג הליכוד ראש הממשלה נתניהו אותו הוא מאשים בגזענות.

במסגרת הפגנת תמיכה הבוקר של פעילי ימין סמוך לביתו, עזב אמסלם את הבישולים, יצא אל המפגינים ופתח במתקפה חריגה נגד נתניהו על כך שהשאיר אותו ללא תפקיד.

תחילה טען לגזענות עדתית: "הם משפילים את כל האמסלמים והביטנים. לא יהיה במפלגה שלנו (גזענות א"ק) כשאנחנו 70% מהם". בדבריו הודה כי הוא פגוע מהתנהלות נתניהו: "זו חוצפה ואני רואה בזה כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה".

בהמשך הבהיר כי הוא יישאר בכנסת ויפעל למען הציבור, והציג את סדר העדיפויות שלו. "קודם כל מדינת ישראל, בראש ובראשונה, אחרי זה הליכוד, אחרי זה נתניהו ואחרי זה דודי אמסלם". הוא הפנה אצבע מאשימה כלפי ראש מפלגתו: "מי שהחליט לא להעניק לי את התפקיד יושב ראש הכנסת זה נתניהו".

אמסלם חשף שיחה שקיים בנושא עם ראש הממשלה: "שאלתי אותו, תסביר לי למה אני לא יכול להיות יושב ראש הכנסת?" לדברי אמסלם, "אז הוא מספר לי סיפורי עליבאבא שהוא מפחד שאני יבוא חשבון עם האופוזיציה", כך ציטט אמסלם את נתניהו.

"בוודאי שאני יבוא חשבון עם האופוזיציה", אמר אמסלם לפעילים, "הוא (נתניהו א"ק) כנראה רוצה שנשלח להם זרי פרחים. הוא הוסיף: "את דוד אמסלם בעיקרון לא משפילים".

עוד הוסיף: "אני לא איש של תפקידים, אני בדרך כלל שחקן קבוצתי אבל כאן הייתה השפלה מאוד מאוד מכוונת כלפי. דילגו עלי למרות שהגעתי למקום הרביעי בפריימריז. אנחנו הספרדים לא ישפילו אותנו, גם לא ראש הממשלה מטעם הליכוד".

דודי אמסלם בנימין נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד