כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
במזרח אין כל חדש

הרוסים ערמו גופות חיילים שישמשו "קיר מגן"

חייליו של פוטין משתמשים בערמות גופות של חבריהם המתים כקירות מאולתרים כדי להגן עליהם מפני ירי מצד האוקראינים בחזית. כך העיד ראש המודיעין הצבאי של אוקראינה שביקר בבחמוט

הריסות בשטח כבוש
הריסות בשטח כבוש צילום: צילום מסך

חייליו של פוטין עורמים את גופות חבריהם ההרוגים בניסיון להגן על עצמם מפני כדורים אוקראינים, ובכך מייצרים "קיר מגן" מגופות. ראש המודיעין הצבאי של אוקראינה, קירילו בודאנוב, אמר כי היה עד למראות המזעזעים במהלך ביקור בבחמוט שבמחוז בדונייצק בסוף דצמבר האחרון, אחד מאזורי הקרבות הקשים ביותר לאורך 1400 קילומטרים במלחמה נגד רוסיה.

הוא גם התעקש שאוקראינה לא תוותר על סנטימטר של שטח ואמר כי הכישלון של רוסיה לנצח במלחמה לאחר כמעט שנה הוכיח שהמדינה 'איננה איום על העולם יותר'. עם זאת, הוא צופה שהמלחמה תימשך לפחות כמה חודשים, כאשר הקרבות הקשים ביותר צפויים להתרחש במרץ, כאשר אוקראינה מתכננת קרב גדול באביב.

הוא דיבר על הופעתו הפומבית בבחמוט, ואמר לרשת ABC. "חיילים הראו לי קטע שבו גופות נערמות כמו משהו שהיית רואה בסרט, יש מאות גופות נרקבות בשדה הפתוח, במקומות שהן נערמות על גבי גופות אחרות כמו חומות מאולתרות, כשחיילים רוסים תוקפים את השדה הזה הם משתמשים בגופות האלה למחסה, כמו מגן, אבל זה לא עובד. יש שם שדות ממש של גופות".

בודאנוב טען שמאגר הנשק של פוטין הולך ואוזל, מה שאומר שהם נאלצו לחפש אפשרויות 'זולות' ו'רבות' יותר, כמו מל"טים מתוצרת איראן, אשר זרעו פחד ופאניקה באוכלוסייה.

הוא נשבע להחזיר את גבולות אוקראינה לאלו של 1991 ואמר כי למערב אסור לחשוש מ'השינוי של רוסיה', ואמר שזה 'יועיל רק לכל העולם'. בודאנוב כינה את משטרו של פוטין כ"מצחיק" ואמר כי חייליו הצטמצמו להגנה על השטחים שהם עדיין מחזיקים באוקראינה. "רוסיה היא כבר לא איום צבאי על העולם, היא רק סיפור גדול", הוסיף.

מלחמת אוקראינה רוסיה גופות ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד