כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי 34 שנה

הגוי תיעד | אלפים השתתפו בשמחת ה'שלום זכר' הנדיר בירושלים

בתור ארוך שנמשך במשך למעלה מ-5 שעות חלפו אלפים על פני האב המאושר שחבק בן בשבוע שעבר אחרי 34 שנה | 'בחדרי חרדים' מביא את כל הפרטים על ה'שלום זכור' הנדיר, כולל תיעוד מיוחד שתיעד הגוי שעבר במקום | וגם: ההחלטה שהתקבלה ברגע האחרון שנועדה למנוע אסון

הגוי תיעד | אלפים השתתפו בשמחת ה'שלום זכר' הנדיר בירושלים
השלום זכר לבן הרב וינברגר צילום: באדיבות הגוי

אלפים נהרו בליל שבת לאולמי בית ישראל בירושלים, שם נערך 'שלום זכר' היסטורי לבנו הראשון של הרה"ג ר' אפרים פישל ישראל וינברגר, מחשובי המשפיעים בחסידות באבוב - 45, שחבק בשבוע שעבר בן ראשון לאחר 34 שנות נישואין.

האלפים חלפו על פני האב המאושר ואיחלו לו מזל טוב בתור ארוך שנמשך כ-5 שעות רצופות. האב המאושר בירך את האלפים, ובמיוחד אברכים שזקוקים אף הם לישועה בזרע של קיימא. במאורע המיוחד השתתפו גם אדמו"רים, רבנים וראשי ישיבות.

הגוי שעבר במקום, תיעד את ההמונים שגדשו בליל שבת את אולמי בית ישראל בשכונת עזרת תורה בירושלים, שם נערכה שמחת ה'שלום זכר' ובה שמחו מכריו הרבים של האב המאושר הנחשב לאחר מחשובי תושבי רוממה והסביבה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי שמחת ה'שלום זכר' תוכננה להיערך בביהמ"ד של חסידות באבוב - 45 ברחוב פנינה בירושלים, אך ביום חמישי בערב חלחלה ההבנה בקרב עסקי קהילת באבוב בירושלים כי אלפים צפויים לנהור לשמחה המיוחדת ויותר מכך שהמקום צר מלהכיל הוא עלול להיות כרוך ב'סכנת נפשות' של ממש. משכך, ביום שישי לפני שבת סוכם על העתקת האירוע לאחד מהיכלי האירועים של אולמי 'בית ישראל', שנמצא פנוי.

בית המדרש של באבוב - 45 ברחוב פנינה כבר קושט בערב שבת ועל המודעות צוין המיקום החדש בו תיערך השמחה הגדולה.

צפו בתיעוד הנדיר

שלום זכר באבוב - 45 אולמי בית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד