כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נגד הרפורמה במערכת המשפט

אלפי אנשי שמאל ב"צעדת הזעם" בתל אביב

אלפי בני אדם התאספו בהבימה לצעדה כנגד הממשלה החדשה וצעדיה המתוכננים. הצעדה יצאה בשעה 19:30 לכיוון מוזיאון תל אביב. לטענת המארגנים עשרת אלפים נוטלים חלק במחאה

אלפי אנשי שמאל ב"צעדת הזעם" בתל אביב
הפגנת המשאל נגד הרפורמה במערכת המשפט צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אלפי בני אדם התאספו בהבימה בתל אביב לצעדת מחאה כנגד הממשלה החדשה וצעדיה המתוכננים במערכת המשפט. הצעדה יצאה בשעה 19:30 לכיוון מוזיאון תל אביב. לטענת המארגנים, כעשרת אלפים משתתפים בהפגנה.

מתנועת עומדים ביחד, ממארגני הצעדה, נמסר: "הגורמים הקיצוניים והמסוכנים בממשלה החדשה שהוקמה, מתכננים כבר איך לפגוע בכולנו: איך להעמיק את האפליה הגזענית כלפי האזרחים הערבים, איך לקצץ בתקציבים החברתיים, איך להפלות על רקע מגדרי. לא נשב בבית בחיבוק ידיים ולא נתמכר לייאוש ולתסכול. איפה שיש מאבק - יש גם תקווה. ואנחנו נצא למאבק על הבית של כולנו".

מטעם הדגלים השחורים נמסר הערב: "נתניהו במאמץ להיחלץ מהכלא מנסה לחסל כל סממן דמוקרטי. ההפיכה המשטרית תיתקל בעם ישראל נחוש לשמור על הדמוקרטיה - ותיכשל". לדבריהם, "נתניהו במאמץ להיחלץ מהכלא מנסה לחסל כל סממן דמוקרטי: טיהור פקידים במשרדי ממשלה, פירוק מערכת המשפט ומסע איומים מאפיוזי על שופטי העליון. מולו חייבת לקום המחאה הגדולה ביותר שנראתה פה, אפשר לעצור את ההפיכה דרך הרחובות, השבתת המשק ושיתוק מדינת ישראל בכל אמצעי חוקי. היום אנחנו יוצאים למסע החשוב ביותר: מתקפת מנע נגד דיקטטורה. אין לנו ברירה אלא לנצח".

מחאה הפגנה תל אביב ממשלת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד