כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ביקרו את המחבל הישראלי

גלנט הורה לשלול אישור כניסה מבכירי הרשות

השר גלנט הורה לשלול את אישור כניסתם לישראל של שלושה בכירים ברשות זאת מאחר והשלושה ניצלו את מעמדם ונכנסו הבוקר לישראל כדי לבקר בביתו של המחבל כרים יונס, ששוחרר השבוע מהכלא לאחר שסיים לרצות 40 שנות מאסר על רצח החייל אברהם ברומברג ז"ל

גלנט הורה לשלול אישור כניסה מבכירי הרשות
יואב גלנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

שר הביטחון יואב גלנט, הנחה הערב (מוצאי שבת) את מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, לשלול את אישור הכניסה לישראל משלושת בכירי הרשות הפלסטינית: מחמוד אל-עלול, עזאם אל-אחמד ורווחי פתוח.

ההחלטה התקבלה על ידי שר הביטחון לאחר התייעצות עם כלל גורמי הביטחון הרלוונטיים. זאת מאחר והשלושה ניצלו את מעמדם ונכנסו הבוקר לישראל כדי לבקר בביתו של המחבל כרים יונס, ששוחרר השבוע מהכלא לאחר שסיים לרצות 40 שנות מאסר על רצח החייל אברהם ברומברג ז"ל בשנת 1980.

בכירי הרשות הפלסטינים ניצלו את מעמדם מתוקף תפקידם והגיעו לחגוג את השחרור של המחבל. בין חברי המשלחת היו סגן יו"ר פתח מחמוד אל-עאלול וחברי הוועד המרכזי - עזאם אל-אחמד ורוחי פתוח.

בתיעוד החגיגות נראו דגל פלסטינים למרות שמדובר בשטח ישראלי מוכר בכפר עארה. יונס שהשתחרר ביום חמישי מהכלא הישראלי אחרי 40 שנה קיבל ליווי עד לצומת רעננה לבקשת השר לביטחון לאומי שביקש להימנע מתיעודי חגיגות מחוץ לשערי הכלא.

יואב גלנט שחרור מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד