כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לאחר "ויכוח"

תרבות הנשק בארה"ב: ילד בן 6 ירה במורה בבית ספר

ילד בן 6 ירה בכוונה לעבר המורה שלו ופצע אותה קשה במהלך ויכוח איתה בבית ספר יסודי בניופורט ניוז וירג'יניה ארה"ב. "זה לא היה ירי מקרי", אמר מפקד המשטרה במסיבת עיתונאים. לא דווח כיצד הצליח הילד להשיג נשק חם

תרבות הנשק בארה"ב: ילד בן 6 ירה במורה בבית ספר
ניידת משטרת ורג'יניה צילום: משטרת ורג'יניה

ילד בן 6 ירה במורה שלו במהלך ויכוח בבית ספר יסודי, ופצע אותה קשה. הילד נלקח למעצר והמורה הובהלה לבית חולים עם פציעות קשות. התלמיד פתח באש בסביבות השעה 14:00 ביום שישי האחרון, כך מסרה משטרת ניופורט ניוז בורג'יניה ארה"ב.

"זה לא היה ירי מקרי", אמר מפקד המשטרה סטיב דרו לתקשורת במסיבת עיתונאים. "היום התלמידים שלנו קיבלו שיעור באלימות בנשק. ומה שאקדחים יכולים לעשות לא רק לסביבה חינוכית אלא גם למשפחה, לקהילה", הוסיף מפקד המשטרה. לא דווח מה עורר את הוויכוח בין התלמיד למורה, או כיצד הצליח הילד להשיג נשק חם.

תלמידה בת 6 שהייתה עדה לירי סיפרה לתקשורת המקומית, כי חברתה לכיתה ירתה במורה שלהם "בכוונה".

"המורה נורתה בבטנה ונפלה על הרצפה", סיפרה הילדה. הירי הכניס את בית הספר לסגר שהוסר בשעה 15:00 כאשר הורים מזועזעים באו לקחת את ילדיהם. אם אחת, שלא הזדהתה בשמה, אמרה בזעם לתקשורת כי היא "כועסת על חוסר השליטה בנשק במדינה, איך לילד בן 6 יש אקדח? מזה אני כועסת. אני פה רק בגלל שבעלי היה בצבא, אחרת לא הייתי בוחרת במדינה הזאת".

ירי בית ספר פצועה קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד