כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מהומה בממלכה

הנסיך הארי עם טענות מרעישות בספר זיכרונות חדש

זרם של טענות והאשמות סנסציוניות מהאוטוביוגרפיה של הנסיך הארי - הודלפו. הספר מספר את את הקשיים איתם התמודד הארי לאחר מות אמו. הפרטים מביכים מאד את ארמון המלוכה שלא יודע איך להכיל את הספר

הנסיך הארי עם טענות מרעישות בספר זיכרונות חדש
ארמון המלוכה הבריטי צילום: unsplash

ספרו החדש של הארי, הנסיך הבריטי שעזב את בריטניה לארה"ב לאחר שלטענתו סבל בארמון, מתאר תלונות ארוכות שנים ומרירות בלב משפחת המלוכה, כולל טענה שהוא ואחיו לחצו על אביהם לא להתחתן עם קמילה לאחר מות אמם.

אבל אחת הטענות הבולטות ביותר של הארי, שדווחה בעיתון ה'גארדיאן', הייתה איך הוא הותקף פיזית על ידי הנסיך וויליאם בוויכוח. ארמון בקינגהאם הגיב כי "לא תנתן תגובה על כך". האשמות נוספות מהספר פורסמו לציבור ומביכים מאד את ארמון בקינגהאם.

הנסיך הארי כותב שהוא וויליאם, התחננו בפני אביהם לא להתחתן עם קמילה מחשש שהיא תהיה אמם החורגת המרושעת, כך דיווח ה'סאן' הבריטי.

העיתון כותב שהשיג עותק של הספר בשפה הספרדית לאחר שפורסם בטעות לפני תאריך יציאתו הרשמי, ודווח כי הארי טוען שהוא ואחיו קיימו פגישות נפרדות עם קמילה לפני שהיא הצטרפה רשמית למשפחה. הארי טוען שהוא התלבט אם היא תהיה יום אחד "אמו החורגת המרושעת", אבל שהוא ואחיו היו מוכנים לסלוח לה ב"לבם" אם תוכל לשמח את המלך צ'ארלס. אין איזכור לגבי מתי התרחשה הפגישה או בן כמה היה הנסיך הארי באותה עת.

הנסיך הארי מתאר כיצד העצב שלו על מותה של אמו, דיאנה, הנסיכה מוויילס, הוביל לכך שהוא פנה לעזרה מאישה ש"טענה שיש לה כוחות".

"אמא שלך אומרת שאתה חי את החיים שהיא לא יכלה לחיות," הארי אמר שהאישה אמרה לו. "אתה חי את החיים שהיא רצתה בשבילך". הנסיכה דיאנה נהרגה בתאונת דרכים בפריז בשנת 1997 כשהנסיך הארי היה בן 12. הדיווח של הנסיך הארי על שיחה שלדבריו ניהל על אמו המנוחה ללא פרטים נוספים. כמו כן, לא דווח היכן ומתי התקיימה הפגישה עם האישה.

בנוסף, הנסיך הארי טוען שאחיו תפס את הצווארון שלו, קרע את השרשרת שלו והפיל אותו על הרצפה בקוטג' שלו בלונדון. הספר מספר על ויכוח בין בני הזוג, שלטענת הארי נוצר בעקבות דבריו של וויליאם אחיו לעבר אשתו של הארי. הנסיך הארי כותב שאחיו היה ביקורתי כלפי מגיין מרקל אשתו, כשהנסיך וויליאם תיאר אותה בתיאורים לא מחמיאים.

ארמון בקינגהאם הנסיך הארי המלך צארלס וויליאם וקייט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד