י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קיבלו עבודת פרך

סטודנטים גורשו מהאוניברסיטה כי צפו בטלוויזיה זרה

ארבעה סטודנטים בצפון קוריאה נתפסו מדברים בטלפונים. דיווחים מהצפון אמרו שהם דיברו במבטא הקשור לדרום קוריאה. הדיווח מגיע לאחר ששני בני נוער הוצאו להורג בשנה שעברה בגין הפצת סרטים אשר נאסרו על ידי הרודן קים ג'ונג און

סטודנטים גורשו מהאוניברסיטה כי צפו בטלוויזיה זרה
מוזיקה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

סטודנטים צפון קוריאנים גורשו מהאוניברסיטה ואולצו לעבוד במכרה פחם כי הם נשמעו עם מבטא דרום קוריאני וצפו יותר מדי בטלוויזיה זרה. ככל הנראה, ארבעת התלמידים נתפסו מדברים בטלפונים הניידים שלהם במבטא רך יותר, ומשתמשים במונחי חיבה הקשורים לאנשים בדרום קוריאה, כך אמרו מקורות במדינה שצוטטו ב'דיילי מייל'.

"שירים, סרטים ותוכניות טלוויזיה שהוצאו מחוץ לחוק, מוברחים למדינה האטומה למערב באמצעות כונני USB. סביר להניח שהתלמידים נתפסו בגלל צורת הדיבור על ידי צפייה בתקשורת כזו.

"תופעת השימוש ב"מבטא דרומי" מוגדרת על ידי הרודן כמעשה בלתי נסלח של הזדהות עם "מזימת האויב לחדור לאידיאולוגיה ותרבות בורגנית", כך אמר תושב צפון קוריאני.

העונש החמור של עבודת פרך עשוי להגיע ל-15 שנים, בעוד שתושבים שנתפסו מפיצים תוכן תקשורתי זר עומדים בפני עונש מוות. לפי חוק זה הוצאו להורג שני בני נוער באוקטובר האחרון בגין מכירת USB שהכילו תוכניות טלוויזיה או סרטים דרום קוריאניים. הם נהרגו על ידי כיתת יורים, שני הנערים בגילאים 16 עד 17, נורו בשדה תעופה לעיני מקומיים מבועתים בעיר הייסן על הגבול עם סין. הידיעה על מותם התפרסמה רק חודשיים לאחר מכן בדצמבר.

מוזיקה צפון קוריאה סרטים לצפייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד