כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אל תתמהמהו

קריאה אחרונה לציבור החסידי: סייל החורף הענק של מותג ההלבשה מגיע לסיומו

הזדמנות אחרונה לנצל את סייל החורף הענק של GB. החל משבוע הבא כבר לא ניתן יהיה ליהנות מעד 40% הנחה למגוון מוצרי ההלבשה של GB - המותג המבוקש והנחשק ביותר

קריאה אחרונה לציבור החסידי: סייל החורף הענק של מותג ההלבשה מגיע לסיומו
מותג הלבשה חסידי צילום: יח"צ

זו קריאה אחרונה לציבור החסידי! בואו לנצל את סייל החורף של מותג ההלבשה החסידית האמריקאית GB. במתחם ההלבשה החסידי 'חסידים סנטר' חם ולוהט גם בימים הקרירים ביותר בשנה של חודש טבת. סייל החורף המדובר ביותר בציבור החסידי, אליו הציבור נושא עיניים במשך השנה כולה עומד להסתיים בימים אלה. שימו לב! החל משבוע הבא כבר לא ניתן יהיה ליהנות מעד 40% הנחה למגוון מוצרי ההלבשה של GB - המותג המבוקש והנחשק ביותר.

מיטב הדוגמאות העדכניות של הבעקיטשעס הפרחוניים מהשנה האחרונה, קאפעטעס חלקים, חליפות - ביטנה מלאה וחצי ביטנה - מהדוגמאות המבוקשות והאהובות ביותר – כל אלה ממתינים לכם על הקולבים בחנויות הרשת של המותג.

עם זאת יש לשים לב לחלון ההזדמנות שעומד לפוג בעוד מספר ימים. סייל החורף עומד להסתיים בעוד מספר ימים, ביום חמישי כ"ו בטבת (19 בינואר).

הפנינג סייל החורף של המותג GB כבר בשיאו והוא נערך בטרקלין ההלבשה המפואר הממוקם במתחם 'חסידים סנטר' בירושלים, רח' יחזקאל 24 ובבני ברק בחנות ההלבשה GB ברח' כהנמן 70.

אל תתמהמהו פן תאחרו את המועד! רוצו מהר עכשיו להתחמם מאווירת המבצעים הלוהטת בחנויות. צוות השירות כבר ממתין לכם עם סרט המדידה.

חסידית הלבשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד