י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

למרות המצב: סאטמר מחלקת עוד מיליון דולר

החלוקה הרביעית בסדרה של מפעל "השקל הטהור" למוסדות שלא נהנים מכספי המדינה תתקיים הערב • "משאת נפשו של האדמו"ר"

הרבי מסאטמר השבוע בלייקווד. צילום: 'א בליק'
הרבי מסאטמר השבוע בלייקווד. צילום: 'א בליק'

למרות המצב הביטחוני: בסאטמר יחלקו עוד מיליון דולר למוסדות על טהרת הקודש.

היום בערב, לרגל הילולת אבי שולשלת עצי התמרים בעל ה'ישמח משה' מאוהעל זצ"ל, תתקיים עוד חלוקה - הרביעית בסדרה - של מפעל "שקל הטהור" מיסודו של האדמו"ר מסאטמר שתחלק מיליון דולר בין המוסדות שנמנים על טהרת הקודש ואינם לוקחים כסף מהמדינה.

החלוקה שהייתה אמורה להתקיים יחד עם מעמד חיזוק הרעיון של התנזרות מתקציבי השלטון לאור הגזרות הנוראות נגד החינוך שהממשלה מבצעת, אך לאור המצב הקשה בארץ החליטו לדחות את המעמד לקראת החלוקה הבאה שתתקיים בתחילת זמן החורף תשע"ה.

היום (ה') בערב יתאספו מאות מנהלי המוסדות על טהרת הקודש אל משרדי מוסדות 'יטב לב' סאטמר בירושלים לקבל את התמיכה הנוספת.

האדמו"ר שמינה וועדה מיוחדת שאחראית לבצע את החלוקה ובראשה עומדים הרב דוד מנשה רוטשילד מראשי הנהלת העדה החרדית, הרב אפרים שטרן מראשי קהילת סאטמאר והנהלת העדה החרדית, והרב דוד יואל ווייס שהם אחראים על כל מוסד ומוסד..

בסאטמר מביעים סיפוק אדיר מהמפעל שהוקם לקראת מסע המלכות המפורסם של האדמו"ר בחודש שבט תשע"ג והיא הולכת וצוברת תאוצה יותר ויותר בהצלחה גדולה.

עסקן בסאטמר בארה"ב אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "זה כבר החלוקה הרביעית רק בשנתיים האחרונות ובסכום של מיליוני דולרים שהותרמו ע"י האדמו"ר בעצמו לטובת כל המוסדות על טהרת הקודש".

"הרבי לקח את זה כמשאת נפשו וברוך ה' אפשר לומר שבמשך השנתיים האחרונות הוא זכה לחזק את שיטתו של הרבי ה'ויואל משה' - שניהל מערכה נגד קבלת תקציבים מהממשלה -בכל שבוע מגיעים לבית האדמו"ר מנהלי מוסדות מכל רחבי הארץ ומספרים איך המפעל הציל את המוסד בשעות הקשות, וזה נותן לאדמו"ר חיזוק רב להמשיך במפעל הכביר ולקיים עוד חלוקה ועוד חלוקה של מיליוני דולרים".
סאטמר חלוקה תקציבים טהרת הקודש שקל הטהור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד