י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בשורה אדירה לתושבים

סוף לבעיות הקליטה: החלו העבודות להקמת אנטנה ברמת בית שמש

הסוף לבעיית הקליטה ברמת בית שמש ד' מתקרב - בסוף השבוע הסתיימו עבודות החפירה והחלו בהקמת אנטנת ענק שתכסה את כל חברות הסלולר ותיתן מענה לרוב חלקי השכונה | סגר"ע גולדברג חושף ל'בחדרי' כי בשנה הקרובה יוקמו אנטנות נוספות בעבודות מואצות|במקביל לעבודות, הזמינה ראש העיר את שר התקשורת הנכנס לקיים את הסיור המקצועי הראשון שלו בעיר בית שמש ולהציב במרכז סדר היום את סוגיית הקליטה

סוף לבעיות הקליטה: החלו העבודות להקמת אנטנה ברמת בית שמש
העבודות להקמת האנטנה צילום: בחדרי חדרים

בסוף השבוע האחרון החלו עבודות הביסוס לתורן שיוקם עבור האנטנה בשכונת רמת בית שמש ד'. מדובר באנטנה הראשונה שמוקמת בשכונה והעבודות צפויות להסתיים תוך שבועות ספורים לכל היותר.

האנטנה מוקמת בין ד' 1 לשכונת ד' 3 בפארק הרובעי ברחוב זכריה הנביא, מה שצפוי לתת מענה גם לשכונת ג' 1. במקביל, מתוכננות אנטנות נוספות בשכונה אך בינתיים כאמור כבר בחודש הקרוב תוקם אנטנה ראשונה שתספק מענה משמעותי לכל האזור שחווה בעיות קליטה סלולרית קשות.

סגן ראש העיר, הרב שמעון גולדברג באתר העבודות 

עבודות החפירה הסתיימו בסוף השבוע וכעת כאמור, החלו עבודות הביסוס. התורן עתיד להיות בגובה של 50 מטרים, כך שנדרשת עבודת ביסוס מעמיקה על מנת להציב את התורן עליו תוקם האנטנה המרכזית שתכיל אנטנות של כל חברות הסלולר וזאת במסגרת עבודות התיאום שקיימו באגף ההנדסה בעיר.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק ההנדסה הרב שמעון גולדברג אמר ל'בחדרי חדרים': "בחודשים האחרונים קיימנו מרתון של פגישות עבודה עם כל הגורמים הרלוונטיים, לרבות חברות הסלולר, משרד התקשורת והצוות המקצועי בעירייה ותוך חודש תחל לפעול האנטנה הגדולה שתקל משמעותית על בעיית הקליטה בשכונה החדשה".

גולדברג הוסיף, "בקרוב יוקמו אנטנות נוספות ואני מקווה שבשנה הקרובה בקצב המהיר ביותר ובשיטתיות נצליח שלב אחר שלב לנצח את בעיית הקליטה שמעיבה על איכות החיים בשכונה החדשה. הבטחנו להביא פתרון ואנחנו מקיימים. אני מודה לרה"ע עליזה בלוך על העבודה המשותפת בעניין לטובת תושבי העיר כולם".

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך הגיבה: "תחילת העבודה בשכונה היא פריצת הדרך לשיפור הקליטה בשכונה. אני מתייחסת לסוגיית הקליטה כפיקוח נפש לא פחות. אני העברתי פנייה אישית דחופה לשר התקשורת הנכנס ד"ר שלמה קרעי והזמנתי אותו לקיים את הסיור המקצועי הראשון שלו בעיר ולהציב במרכז סדר היום את סוגיית הקליטה. אנחנו לא נעצור עד שבכל נקודה בעיר תהיה קליטה סלולרית. היחס לקליטה זה בדיוק כמו היחס למגרש משחקים."

העבודות להקמת האנטנה/בחדרי חרדים

 

קליטה אנטנה רשת סלולרית בעיות קליטה בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד